Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb een apparaat gekocht,die gsm omzet naar een uitgang voor vaste telefonie.

Ik heb het toestel,aangesloten,met een sim kaart,en de uitgang van dit toestel naar de centrale geweest,en dan naar alle telefoons.wij bellen dus met klassieke telefoon en draadloze telefoons,maar dan via de gsm mast.helaas,dit toestel ondersteund ook fax transmissie,maar de faxen mislukken altijd.de fax stuurt eerst de gescande bladen door naar mijn 4G module,en als de fax klaar is,die die module het naar de fax van ontvanger,die men heeft ingegeven.

daar mislukt het altijd,ik krijg dan een retoursblad,dat het mislukt is :( .

misschien zeggen jullie,domme oplossing,maar dat is voor ons een goede oplossing.

we kunnen via de centrale naar elkaar bellen,en een buitenoproep of een inkomende oproep kan ook,en men kan ook doorverbinden.

p.s.de centrale is hoogstwaarschijnlijk niet het probleem,want met een vaste lijn werkte het faxen goed.

misschien is het toestel slecht afgesteld,of ligt het aan mobistar,of aan de snelheid van data,gprs edge umts enz enz.

zie ook de bijlage de specificatie's van het toestel.

4g faxen.pdf

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...