Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op mijn dreambox al een tijd het New Enigma2 Image draaiend, vanwege de ondersteuning van Hbbtv en omdat het er strak uitziet.

Helaas lukt het mij niet om in dit image het TS panel geinstalleerd te krijgen.

Iemand een idee voor een oplossing?

Als ik er een ander image op flash, bv Pli, lukt het steeds wel, maar die ondersteunen dan weer geen Hbbtv.

Dreambox 7020HD, LG 3D TV,

Xtreamer Prodigy Mediaplayer, Sony Homecinema,

Tilburg

Nederland

Geplaatst:

doe effe de dcc tool 1.46 open en maak verbinding met je dreambox

dan klik je op tools en dan ga je naar packages klik daar op en dan ga je naar upload package neem dan je bestand van TS pannel

en laad die er dan in als dat gebeurt is je box effe rebooten he

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst: (aangepast)

Dan terug opzetten en in de map applicatie daar zou het tussen staan

ook Hbbtv werkt hier toch met pli op mijn 800SE

ik werk wel met pli hoor

het kan natuurlijk ook nog zijn dat jou New Enigma2 het blokeert he weet ik niet

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

Geplaatst:

je kan er ntuurlijk ook de pli opzetten voor jou box

dan ga je naar applicatie groene toets douwloaden

dan naar exstensions ok daar haal je et-livestream ok drukken enz dan neem je ook de et-oenug ok drukken enz

dan je box terug rebooten en terug naar de map applicaties en daar staat het allemaal tussen veel sucses

Geplaatst:

Heb via dcc de plugin toegevoegd, alles lijkt ok want hij geeft aan install ok, mar na opstarten van de box is er niets te vinden.

Waar haal ik de plugin voor hbbtv voor een pli image zodat ik dat eens kan proberen.

Had er gisteren wel even een Pli opgezet en inderdaad ook et-livestreams geinstalleerd, maar dat liep regelmatig vast als hij een stream niet kon

vinden/starten.

Tilburg

Nederland

Geplaatst:

laad deze eens in jou dreambox 7020HD

en voer die stappen nog maals uit !

deze staat er ook bij mijn broer in

en voer dan die bestanden nogmaals in moet werken met pli

heb je ook al eens op de blauwe toets gedrukt

http://downloads.pli-images.org/builds/dm7020hd/OpenPLi-2.1-beta-dm7020hd-20120805.zip

Geplaatst:

ik kan et-enug daar niet vinden en et-livestreams werkt niet.

akls ik het programma start en de dingen download dan kan ik de streams nergens vinden

Streams staan onderaan in je settingslijst als het werkt tenminste.

waar staat de uitzendinggemist plugin dan?

Vandaag de laatse nieuwe PLI 2.1 geinstaleerd en daarna vanuit de extensions RTL gemist en daarna bleek onder de blauwe knop ook Uitzending gemist te staan, en het werkt ook.

Alleen helaas nog steeds geen Hbbtv, maar dat laat ik maar even zo. livestreams werkt wel voor een aantal streams waaronder een hele mooi Country zender.

aangepast door GerardK

Tilburg

Nederland

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Onlangs kreeg mijn DM7020HD een update: new enigma2 versie 2.3.0 en TS panel 7.0. Na deze update valt het beeld geregeld weg tijdens het zappen naar een bepaalde (emu) zender: het beeld blijft zwart signaal sterkte 0%.

Als ik dan weer terug ga naar een kanaal wat voor het zappen wel werkte blijft die ook zwart en pas na volledige restart werkt voor alle
andere kanalen wel weer. Gevolg: constant restarten en zap-angst …..

Is bij iemand dit probleem bekend? Is combinatie DM7020HD& TS panel de reden van het probleem?

Geplaatst:

Dan terug opzetten en in de map applicatie daar zou het tussen staan

ook Hbbtv werkt hier toch met pli op mijn 800SE

ik werk wel met pli hoor

het kan natuurlijk ook nog zijn dat jou New Enigma2 het blokeert he weet ik niet

Hbbtv werkt toch niet met dreambox icm openpli ?

Geplaatst:

Onlangs kreeg mijn DM7020HD een update: new enigma2 versie 2.3.0 en TS panel 7.0. Na deze update valt het beeld geregeld weg tijdens het zappen naar een bepaalde (emu) zender: het beeld blijft zwart signaal sterkte 0%.

Als ik dan weer terug ga naar een kanaal wat voor het zappen wel werkte blijft die ook zwart en pas na volledige restart werkt voor alle

Is bij iemand dit probleem bekend? Is combinatie DM7020HD& TS panel de reden van het probleem?

Niemand?

Niemand?

Zo beter leesbaar.

Ik ondervind als ik een andere image draai waaronder Newnigma2 ook problemen met TS Panel, volgens mij is TS panel niet zo goed momenteel.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Is ook de reden waarom ik hem begin van het jaar uit de feed van pli laten halen heb.

Dat ding hackt & slasht in het image dat het niet meer normaal is.

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...