Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik wil mijn Duo upgraden naar kernel 3.1.1. (nu heb ik 2.6.18-7.3). Overal op dit forum gezocht maar nergens info gevonden over waar deze kernel te vinden is en hoe je hem upload. Hulp aub.

Kan iemand me ook uitleggen wat het verschil is tussen een bootloader, een kernel en een image (vb Pli)?

Heb ik de Duo CFE nodig? en wat is dit.

Tot voor kort met Dreambox-7020S gewerkt maar nu overgeschakeld naar VU+Duo. Lijkt me prima apparaat.

Alvast bedankt iedereen.

aangepast door EDV

Gast Pedro Newbie
Geplaatst: (aangepast)

Gewoon een nieuwe image flashen zoals b.v Openpli of welke andere image dan ook.

aangepast door Pedro Newbie
Geplaatst:

Gewoon een nieuwe image flashen zoals b.v Openpli of welke andere image dan ook.

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik had hier ergens gelezen dat een kernel en een (Pli)image 2 verschillende dingen zijn en afzonderlijk geflashed moeten worden?

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Als je een nieuwe image flasht dan heb je alles up to date, alleen een nieuwe kernel flashen in Openpli 2.1 gaat niet. In de laatste images zitten ook de laatste kernel versies

Geplaatst:

Hoi. Bedankt. Ik blijk nu inderdaad na upgrade naar OpenPli v3 kernel 3.1.1 te hebben. Ook werd de zenderlijst bij het upgraden niet gedelete. Perfect.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...