bistro Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Beetje rare vraag , maar bestaat er zoiets als google maps waar je geen internet voor hoeft , ik bedoel dat je routes samen kan stellen op je pc zonder dat je daarvoor internet nodig hebt ?Thx
mereltje Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Gewoon Google downloaden en je hebt alles bij de hand Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
DeBeek Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 ik bedoel dat je routes samen kan stellen op je pc zonder dat je daarvoor internet nodig hebt ?Thx Noemen ze dat niet een navigatie systeem ??
bistro Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2012 het mag noemen zoals het wil , als het maar werkt Zoiets als route66
Moderator ceesv Geplaatst: 12 augustus 2012 Moderator Geplaatst: 12 augustus 2012 Mapsource van Garmin. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bistro Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2012 Dat ik daar niet eerder aan gedacht had , dank , is een grote hulp als je ergens bent waar er geen netwerk aanwezig is , en toch een route wil samen stellen .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen