Gast catw Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Dit is ook weer wat, afsluiting spelen halen ze Winston Churchill van stal, ze begonnen al met oude kranten (niets is zo oud als de krant van gisteren). Zal nog even blijven kijken maar ja zal net zo worden als de start denk ik. Als dit de toekomst is loopt het verenigd koningkrijk wel op achter.
Penthe Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik vond de opening al niets, dus kijken we ook niet naar de afsluiting, het is genoeg geweest "back to life"
Amager95 Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 en het is ook nooit goed... geniet van het leven De OS zullen nooit en nimmer in Nederland komen. Dat bleek wel in oktober 1986 voor de OS in 1992 die naar Barcelona gingen. Nee ik was niet tegen, ik heb zelfs een kaartje gekocht van f 19,92 voor financiële ondersteuning.
Penthe Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Wees blij dat de OS niet in Nederland komt dat gaat Nederland namelijk miljarden kosten en enige opbrengsten mogen per direct naar het IOC. De UK gaat dit plaatje dik voelen. Zolang de EU in crisis is moeten dit soort evenementen gewoon buiten de EU zijn, de echte crisis moet namelijk nog steeds beginnen.
Amager95 Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 en nu iedereen naar huis en naar bed
grondstof Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 De inzet is 2028 in Nederland, van mij hoeft het echt niet. Kost dat het barst en levert te weinig op denk ik. Geluid van de uitzending vond ik trouwens ver beneden alle normen.
Amager95 Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Overigens wel een pikant detail. De OS zijn op 13 augustus 2012 afgelopen. Vandaag is 51 jaar geleden dat het bewind van de DDR zijn begonnen met de bouw van de Berlijnse Muur. Gelukkig kan er veel veranderen in 51 jaar tijd. ps felicitaties aan Nederlands beste tafeltennister; Bettine Vriesekoop. (zij werd geboren op de voorgenoemde datum)
Amager95 Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 De inzet is 2028 in Nederland, van mij hoeft het echt niet. Kost dat het barst en levert te weinig op denk ik. Geluid van de uitzending vond ik trouwens ver beneden alle normen. welke zender heb jij gekeken?
Con Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Muse was waanzinnig, vooral in combinatie met het koor. Echt, wat een passie, kippenvel. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
stevie-v Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Super was het ik heb met heel veel plezier gekeken naar deze olympische spelen ,jammer dat het weer voorbij is. VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Gene 1225 Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Het moet me van het hart : hebben de belgen weinig medailles gehaald , in één ding lagen ze voor op nederland : de rechtstreekse uitzending zat zo'n 10 tot 15 seconden eerder bij de vrt , althans op de kabel . Ik vraag me af vanwaar dat grote verschil in een live-uitzending ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen