Caracalla Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2012 @Jean Claude Ik vond een aantal BBC's dacht ik. 90% waren Duitse zenders. En met de andere twee decoders hebben we wel VT4, 2be, ... Het is trouwens een gewone, niet gemotoriseerde schotel. Dus mocht die verkeerd staan, zouden de andere decoders ook niet werken denk ik zo. @smoking Ik snap er niets van. Het is simpel wat ik wil: decoder => schuif kaart erin => beeld. Niet meer, niet minder. We hebben 2 kaarten voor 3 TV's, dus gewoon kaart-schuifsysteem is handigst. En ik weiger nog eens 150 euro aan TV vlaanderen uit te geven voor zo'n M7-801 die de hele slaapkamer een half uur verlicht nadat je hem uit zet.
smoking Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 (aangepast) Ik bedoel gewoon dat ik dit model in de woonkamer perfect werkt met een kaart , maar je kaart krijgt regelmatig datumtupdate's , en of deze nog doorkomen na de antishare maatregel van TVV/CD , weet ik dus niet . Ik heb hoofd en 2de kaart van TVV in de ultimo steken , zo doen alle zenders het , ook op 2 en 3de box . Zoek maar eens op SAB titan 1 , wordt toch aangegeven dat ie met CD/TVV nog steeds werkt . Toen ik mijne kocht werkte ie out off the box , dus met fabrieks software . Enkel voor de share mogelijkheden heb ik m dan ook van andere software moeten voorzien . 14 augustus 2012 aangepast door smoking vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Caracalla Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2012 Oké, ondertussen al ene gevonden op internet voor 89 euro (promo). Heb die mensen ook een mailtje gestuurd voor het zekerste. Moeten ze achteraf niet afkomen van "dit of dat wordt niet ondersteund". Dus gewoon zo'n SAB Titan HD kopen, kaartje inschuiven en TV kijken?
Hellum Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 TItan HD kopen --> instellen --> zenders opzoeken --> kaartje erin schuiven --> kijken eigenlijk alleen de goedgekeurde ontvangers kun je aansluiten en kijken, maarja die zijn weer veel duurder. If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
smoking Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 (aangepast) Volgens de verkoper werktde CD/TVV kaart met de geleverde software in die ontvanger . Ik heb de software van dvbstand er laten inzetten bij aankoop , al 2 jaar geen update gedaan en heb er geen omkijken naar . Zapt ongeveer evensnel als de CD/TVV m7 , Het enige wat je moet doen is soms via fastscan de nieuwe lijst inladen (handmatig). Ook gemakkelijk is de auto disecq functie , kijkt welke sat op welke poort staat , dus zelfs dat moet je bij een 4/1 niet instellen . M'n moeder heeft er alvast geen spijt van , 62 jaar en op 5 min uitgelegd , is me bij de telenet decoder nooit gelukt . Is gewoon volgens mijn mening een goedkope basic kijkdoos , met goede beeldkwaliteit . 14 augustus 2012 aangepast door smoking vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Caracalla Geplaatst: 15 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2012 (aangepast) Dit was trouwens het antwoord van de shop: "De Sab Titan 1 3606 werkt prima met TV-Vlaanderen" Dus als het niet werkt, is het hun probleem en stuur ik het ding terug Alvast bedankt voor alle hulp mensen! Ik denk dat wel nog meeredere mensen deze topic zullen googlen. Ik ken nu eenmaal niet veel van Satelliet-ontvangers, maar ik vond 150 euro voor een decoder nogal... veel... en ik denk dat ik heus niet de enige ben die dat vindt! 15 augustus 2012 aangepast door Caracalla
smoking Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Die 3606 is t nieuwere model , iets krachtigere processor , en die is wel iets duurder denk ik ( +-10€) . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Caracalla Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2012 't was 103.99 euro inclusief verzending van NL naar België (prijs was 89 euro in promo). Dus toch een 50 euro minder dan een M7 bak. Mooie besparing en die 3606 zal vast een stuk beter zijn!
Caracalla Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2012 Nog even melden dat in 2 minuten de box ingesteld was en hij dus perfect werkt! Bedankt iedereen!
vauquois Geplaatst: 23 augustus 2012 Geplaatst: 23 augustus 2012 Hallo, Ik heb een Homecast 8200 PVR, werkt prima met TVV. Ik heb net een Technomate 5402 HD CI+ bijgekocht, maar de HD-Kanalen van TVV geven 'Geen audio/video' na fastscan TV Vlaanderen. Ik heb een abonement met extra kaart. Ik heb de masterkaart en de bijkomende geprobeert. De Technomate zou compatibel moeten zijn voor TVV HD. Iemand een idee wat het kan zijn? Alvast bedankt, Johan
smoking Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Fijn dat te horen caracalla . Het is niet de snelste zapper , maar voor de basis behoefte van tv kijken , beter dan de M7 doos . En ook net gek duur . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Sergio Conceicao Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 welke hd ontvanger werkt er met smartwi mijn buurman heeft er een gekregen van tv vlaanderen een hd ontvanger maar smartwi werkt niet
Caracalla Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Oké, even een update. De decoder werkte goed tot ongeveer een week geleden. Vorige week, bij het opstarten gaf hij "scrambled" aan. Maar met de decoder te resetten, was de melding weg en konden we TV kijken. Nu geeft hij terug diezelfde melding, maar resetten werkt niet. BVN, de gratis zender, kunnen we wel bekijken. Dus het ligt niet aan de bedrading. De beide kaarten die we hebben, werken wel in de twee andere decoders...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen