Djimpact Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Beste allemaal, Na heel wat zoekwerk ben ik er niet in geslaagd om mijn probleem op te kunnen lossen. Ik heb een harddisk aan mijn mediaspeler hangen die ik wil gebruiken on mijn dreambox opnames daarheen te sturen, In Windows onder netwerk locaties zie ik mijn gesharde map van de mediaspeler staan en is toegankelijk Ook mounten van een map in Windows is gelukt maar daar wil ik vanaf omdat ik mijn computer niet aan wil zetten. Hoe kan mijn dreambox de HDD koppelen. Cifs, naf . Ik heb een dreambox 500 c Mijn HDD hangt aan mijn mediaspeler Cfullhdmai met Share options aan Sharenaam hdd Vast ip Wachtwoord dreambox en inlog zelfde Map gemaakt movie en daarin hdd Onder windows bereik ik die map via \hdd \ mediatheek De HDD is extern en hangt via de USB aan mijn speler. Alle mounts werken en opnames via gewoon Windows maar die HDD is me nog niet gelukt om te koppelen in het netwerk. Mediaspeler ondersteunt samba naf en cifs Kunnen jullie me op weg helpen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen