Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds ongeveer een maand blokkeren alle gecodeerde kanalen op mijn Dreambox 7020HD, nadat ik enkele malen achter elkaar van kanaal gewisseld heb.

Alleen opnieuw opstarten helpt dan nog.

Wie weet hier iets over of weet de oplossing.

Groetjes, Rob

Geplaatst:

Ik krijg deze informatie eruit:

Enigma2: 2012-03-27-3.2

image release 3.2.1 2011-11-22

frontprocessor versie 3

CCcam 2.3.0

Er is in elk geval sinds maart nergens aan gesleuteld, toen heeft mijn leverancier, naar aanleiding van de CD share beveiliging, een andere CCcam geinstalleerd, zodat ik 4 kanalen tegelijk kan opnemen/bekijken. Tot ongeveer een maand geleden had ik geen problemen.

Geplaatst:

Dag Rob43

Zelf heb ik het probleem gehad met TVVlaanderen op een DM7020HD (nadat het ook weken goed gegaan had). Het was een gekend probleem (ergens een foutje in een driver van DreamMM dacht ik?/kenners verbeter me maar zenne) oa bij OpenPli. Maar door een recente image te flashen was het verholpen.

Zie ook http://www.sat4all.com/forums/topic/325357-probleem-met-7020hd/.

Hopelijk is het iets gelijkaardigs en even simpel verholpen!

Succes.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Hey; heb je het opgelost gekregen?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mooi.

Maar ik wou je niet echt pushen naar OpenPli. Het was eerder een voorbeeld. Maar ben toch blij dat het opgelost is geraakt. :)

Groeten van dvbs,        

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...