IcordHD Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Way point set, digitaal aanwezig. Met groet, IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Sjattuh Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Deze zag ik later pas, en heb daar ook mijn lokatie gezet, ik ziet er enkel het nut niet zo van in. Ik vind de lokatie vermelding onder de avataar veel belangrijker. Het heeft geen nut, behalve dat je een leuk overzicht (kan) krijgen. Niet alles hoeft nut te hebben.. .soms is het gewoon leuk Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gene 1225 Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Niet alles hoeft nut te hebben.. .soms is het gewoon leuk we kunnen het ook een zeker "nut" geven : wie het verst woont krijgt ons 1x per jaar op bezoek voor een gezamelijke bbq ???? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Sjattuh Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 we kunnen het ook een zeker "nut" geven : wie het verst woont krijgt ons 1x per jaar op bezoek voor een gezamelijke bbq ???? Ik doe mee! Reis en accomodatie op kosten van de verwegwoner? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gene 1225 Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Ik doe mee! Reis en accomodatie op kosten van de verwegwoner? Nee man , op kosten van Michel natuurlijk . Hij is met dit speeltje begonnen ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Sjattuh Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Nee man , op kosten van Michel natuurlijk . Hij is met dit speeltje begonnen ... Ha! Ze moeten jou maar eens MP maken! Nog beter idee! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Beheerder Michel Geplaatst: 19 augustus 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 19 augustus 2012 Bijzonder flauw dat er leden zijn die als locatie bijvoorbeeld Antarctica opgeven terwijl ze daar absoluut niet wonen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
magictrance Geplaatst: 19 augustus 2012 Geplaatst: 19 augustus 2012 geinig zeg maar zo staan we weer eens een keertje op de Kaart
Mojo Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Bijzonder flauw dat er leden zijn die als locatie bijvoorbeeld Antarctica opgeven terwijl ze daar absoluut niet wonen. Mvg, Michel Dat zijn de koele kikkers onder ons You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Ik voeg mij niet toe 2 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Beheerder Michel Geplaatst: 25 augustus 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 augustus 2012 Goed gedaan, 6 zinloze reacties binnen 24 uur. Ik weet niet of dat een record is Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
ziggy Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 mischien willen deze leden wel dat er nog wat te raden overblijft. of houden het ze het liever prive moet ook kunnen toch er zijn al genoeg data banken overal. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
mr|repel Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Saeffelen city, niet te verwarren met Saeffelen oost ;-) Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Sprietje Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Nou Satcat, ook weer een nutteloze vraag. Als je graag wilt weten waar dat ligt, kijk je toch even op Google maps.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen