Ga naar inhoud


netjes door canaal digitaal behandel


NEO_X

Aanbevolen berichten

Het mag ook eens gezegd worden ik heb mijn pakket dat al een maand officieel einde abbo was teruggeschroeft .

 

dus van top hd + ere live sport 1 enz naar een basis pakket + hd zenders

 

ik kreeg een net aanbod van 15 euro per maand en ook nog een hd receiver met opname functie zoals hun het noemen

daarbij ook nog een quad lnb voor astra 19.2 en 23.5

 

 

al met al nette service

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat is geen service hoor. Dat is een poging van de sales afdeling om je als klant weer minimaal één jaar te binden.

 

En dat is gelukt :)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nogmaals nooit geen problemen met CDS al sinds het begin daar wil ik iest aangepast hebben een briefje en binnen een week antwoord of telefonisch ze krijgen van mij een 10

 

beter dan de bagger van UPC

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afspraken die ik tot nu toe met ze heb gemaakt zijn ze niet nagekomen. Moet eerlijk toegeven dat ik bij ze blijf omdat ik qua mogelijkheden en vrijheid niet wil inleveren, anders had ik denk ik al wel wat anders genomen. Zit nu nog bijna een jaartje vast ivm verhoging naar HD.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag ook eens gezegd worden ik heb mijn pakket dat al een maand officieel einde abbo was teruggeschroeft .

 

dus van top hd + ere live sport 1 enz naar een basis pakket + hd zenders

 

ik kreeg een net aanbod van 15 euro per maand en ook nog een hd receiver met opname functie zoals hun het noemen

daarbij ook nog een quad lnb voor astra 19.2 en 23.5

 

 

al met al nette service

 

En direct een aanbod om voor 2 jaar bij te tekenen? Dat is namelijk de weg welke CD gaat om klanten niet te verliezen.

Het vervelende is daarbij dat ze allerlei aanbiedingen door elkaar hebben lopen waardoor ze zelf de diverse abonnementsvormen niet meer op een rij hebben.

Lekker onoverzichtelijk voor de klant, is dus ook hun sterkste kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs mijn abbo bij CD opgezegt ga verhuizen en kom dan in het ziggo gebied dus heb daar voor gekozen.

Moet zeggen dat het goed verliep, heb de opzeg brief gedownload en ingevult na een dag of tien kreeg ik de bevestiging dat het was

ontvangen en de kaart op de aangegeven datum in de brief word stop gezet en alleen de nl kanalen 1 2 3

nog te ontvangen zijn.

Moest de kaart bewaren voor het geval ik ooit nog eens gebruik er van wil gaan maken hij zo weer aangezet kan worden.

Nu maar afwachten of ze de auto inkasso ook hebben stop gezet.

Dus gelukkig is het opzeggen goed verlopen

 

Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een set top box abbo met een oude irdeto2 card. Nu vroeg ik onlangs naar een nieuwe Mediaguard3, omdat ik de HD zenders van 1,2 en 3 ook wilde ontvangen. Ik heb er immers recht op omdat het in mijn abbo zit.

Ik kon die krijgen a 15 euro. En als ik bijv. een basis HD abbo nam dan was deze gratis?! Zit je wel weer een jaar aanvast, wat natuurlijk de bedoeling is.

Dan kon ik niet begrijpen. Waarom moet ik betalen voor iets waar ik recht op heb. Het zit immers in mijn abbo, dus betaal ik al voor de smartcard.

 

Nu vraag ik mij af of het wettelijk kan dat men mij iets onthoudt, hoewel ik er wel recht op hebt.

Jaren geleden kreeg ik wel gratis een nieuwe kaart omdat men toen van codering veranderen ging.

Ik werk met een Prof S2 7300 en 8000 met altdvb 2.2 danwel dvbdream software. Een Rebox 4000HD ontvanger.

1.2m schotel met single LNB op een superjack positioner. (75 oost tot 45 west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet bij het juiste eind.

 

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/set-top-box-pakket.aspx

 

Je opmerking m.b.t. tot de card, dat heb ik eveneens uitgelegd in mijn post.

Ik werk met een Prof S2 7300 en 8000 met altdvb 2.2 danwel dvbdream software. Een Rebox 4000HD ontvanger.

1.2m schotel met single LNB op een superjack positioner. (75 oost tot 45 west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat nergens dat je een Irdeto-card gratis kunt inwisselen voor een Mediaguard3-card, bij verlies en diefstal krijg je gewoon een Irdeto-card terug.

Als je je eigen link van CDS leest en aanklikt wat te doen als je nog een Irdeto-card hebt kom je uiteindelijk bij een pagina met een persoonlijk aanbod.

Bij mijn weten moest iedereen betalen voor de MGD3-card met een kleiner pakket als Familie-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...