Ga naar inhoud


netjes door canaal digitaal behandel


NEO_X

Aanbevolen berichten

Bij mijn weten moest iedereen betalen voor de MGD3-card met een kleiner pakket als Familie-pakket.

 

Ik weet dat er diverse gebruikers met een set top pakket gratis een nieuwe oranje kaart hebben gekregen.

Zelf had ik overigens ook een set top box seca 2 kaartje dat gratis en ongevraagd is omgeruild voor een seca3 kaart.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het mag ook eens gezegd worden ik heb mijn pakket dat al een maand officieel einde abbo was teruggeschroeft .

 

dus van top hd + ere live sport 1 enz naar een basis pakket + hd zenders

 

ik kreeg een net aanbod van 15 euro per maand en ook nog een hd receiver met opname functie zoals hun het noemen

daarbij ook nog een quad lnb voor astra 19.2 en 23.5

 

 

al met al nette service

 

Jammer dat we erg off topic gaan. Wat Neo aangeeft en wat al jaren mijn truk is als klant bij CD, gewoon opzeggen als het kan dan krijg je altijd een leuke aanbieding.

 

Ik heb hetzelfde afgelopen week meegemaakt, het kanaal 13street verdwijnt, je hebt het recht om op te zeggen, goede reden om dus te bellen, downgrade mij maar naar een basis pakket. In eerste instantie werd me drie maanden korting aangeboden, daarna een gratis ontvanger (dezelfde als Neo krijgt), en een quad lnb, met daarbij duidelijk vermeld dat het niet gaat om een leen ontvanger. Nou ja, ik teken wel weer eventjes bij hoor, en kern van deze topic, mooie mannen die van CD :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...