Johan45 Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Bij mijn weten moest iedereen betalen voor de MGD3-card met een kleiner pakket als Familie-pakket. Ik weet dat er diverse gebruikers met een set top pakket gratis een nieuwe oranje kaart hebben gekregen. Zelf had ik overigens ook een set top box seca 2 kaartje dat gratis en ongevraagd is omgeruild voor een seca3 kaart. Vult u rustig aan !!!
SatDonkey Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Het mag ook eens gezegd worden ik heb mijn pakket dat al een maand officieel einde abbo was teruggeschroeft . dus van top hd + ere live sport 1 enz naar een basis pakket + hd zenders ik kreeg een net aanbod van 15 euro per maand en ook nog een hd receiver met opname functie zoals hun het noemen daarbij ook nog een quad lnb voor astra 19.2 en 23.5 al met al nette service Jammer dat we erg off topic gaan. Wat Neo aangeeft en wat al jaren mijn truk is als klant bij CD, gewoon opzeggen als het kan dan krijg je altijd een leuke aanbieding. Ik heb hetzelfde afgelopen week meegemaakt, het kanaal 13street verdwijnt, je hebt het recht om op te zeggen, goede reden om dus te bellen, downgrade mij maar naar een basis pakket. In eerste instantie werd me drie maanden korting aangeboden, daarna een gratis ontvanger (dezelfde als Neo krijgt), en een quad lnb, met daarbij duidelijk vermeld dat het niet gaat om een leen ontvanger. Nou ja, ik teken wel weer eventjes bij hoor, en kern van deze topic, mooie mannen die van CD
NEO_X Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2012 juist dat bedoel ik en niet het gezeur van ze willen je iets aansmeren want dat is bij elke provider natuurlijk zo het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen