TimmySat Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Ik heb een door KPN dichtgetimmerde Speedtouch 780wl oftewel Experiabox. Weet iemand een manier om die te openen, evt met het gebruikersnaam/wachtwoord [zonder solderen en openen, als het kan ] Alvast bedankt Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000 Al ontvangen: Astra's, Hotbird. Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's-----------------------------Timmy®
sattv4iedereen Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 ik heb ook nog dergelijke gehad,die zijn slecht,en dichtgetimmerd.2 belgische operators gebruiken die hier.ik heb ook eens een dag bezig geweest via google,met diverse zoektermen,en heb die ook nooit open gekregen.nu kies ik bewust providers die open modems gebruiken. p.s.meestal is het wel mogelijk om poorten open te zetten,maar is nogal ingewikkeld.maar misschien help de database hier wel,die aanwezig is om poorten te openen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2012 Geplaatst: 19 augustus 2012 Volgens mij hebben we al eens zo'n geval besproken in het verleden en was dat van buiten af geadministreerd routertje niet te openen voor de klant nog met firmware nog met telnet commando's. Maar dat was al weer 4 jaar geleden, dus ik kan het mis hebben -> toch even de oude draad opzoeken. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
ProXar Geplaatst: 19 augustus 2012 Geplaatst: 19 augustus 2012 Standaard bij KPN is het ip 192.168.1.254 met loginnaam: kpn en ww: admin .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
TimmySat Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2012 Standaard bij KPN is het ip 192.168.1.254 met loginnaam: kpn en ww: admin Dat heb ik idd ook geprobeerd maar dat is een combinatie voor de klant. Ik moet de echte superuser hebben. Anders kan ik hem niet instellen. Jammer, want nu kan ik dat ding naar de milieustraat brengen ipv gebruiken als voipgateway. Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000 Al ontvangen: Astra's, Hotbird. Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's-----------------------------Timmy®
bellejt Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 reset via button en dan is het wachtwoord Administrator.Is standaard bij alle speedtouch modems/routers. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen