Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gisterenavond ook gemerkt, en telkens op hetzelfde moment : tussen 10 voor het uur en het volgende uur, dus telkens op het einde van het lopende programma. Dacht eerst dat het weer onweerde boven hilversum, maar toen het krak één uur later zich weer voordeed wist ik beter .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

het is mij ook al op gevallen dat op bepaalde zender het beeld niet goed loopt !!!

waarom weet ik ook niet

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Gewoon net wat te weinig signaal. Hier in Spanje er speciaal op gelet met een Triax 110 met Inverto black Ultra en deze problemen doen zich niet voor.

Tja, het is ook in Nederland nu eindelijk ook eens een keer mooi weer en dat komen deze verschijnselen voor die je in Zuid-Spanje heel vaak hebt met een te kleine schotel voor de Astra 3.

Of beter uitrichten of een iets grotere schotel, dan is het probleem opgelost.

Geplaatst:

Gewoon net wat te weinig signaal. Hier in Spanje er speciaal op gelet met een Triax 110 met Inverto black Ultra en deze problemen doen zich niet voor.

Tja, het is ook in Nederland nu eindelijk ook eens een keer mooi weer en dat komen deze verschijnselen voor die je in Zuid-Spanje heel vaak hebt met een te kleine schotel voor de Astra 3.

Of beter uitrichten of een iets grotere schotel, dan is het probleem opgelost.

Singaal is wel goed. Heb ook een Triax 110. Echter het vreemde is ondertiteling loopt wel door.

Gister op sport 1 had ik er ook af en toe last van. Alleen nu op History HD is het schering en inslag.

Geplaatst:

soms zet ik de beeld instelingen eens op 576 en dan is dat wel goed rara

meestal is het als er reclame komt

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

Geplaatst:

Dat de ondertiteling doorloopt is normaal.

Zonder kaart heb je ook gewoon ondertitels,alleen zwart beeld :)

Zelf kijk ik bijna dagelijks History HD maar ik zie geen hick-ups,onderbrekingen of zoiets.

Geplaatst:

kijk ook eens als er reclame komt gerard 76 dan zie ik toch bij mij althans dat het niet vlotjes loopt

ps jij hebt ook de zelfde tv als ik

Geplaatst:

Heeft het niet iets met oscam en begrenzingen te maken? Bij mij stopte history er gisteren ook mee, en daarna alle zenders.

Tijdje wachten, softcam restart en uiteindelijk draaide het weer. Doet ie bij andere zenders nooit.

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Heeft het niet iets met oscam en begrenzingen te maken? Bij mij stopte history er gisteren ook mee, en daarna alle zenders.

Tijdje wachten, softcam restart en uiteindelijk draaide het weer. Doet ie bij andere zenders nooit.

ik heb er cccam in staan en loopt niet vast of je kan ook Scam erin zetten doe de test eens

maar de cam heeft niks met schokend beeld temaken he

Geplaatst:

Ik heb er alleen problemen mee met History HD andere zenders niet daarom juist. Om dit moment weer :S

Geplaatst:

Als je wilt zien kun je oscam monitoren ip adres:poort dan kun je veel zien wat er gebeurt en waarom

Ik zit nu op het werk en weet het niet zo uit mijn hoofd je kan het wel op het forum vinden

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen