Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1.0°W 11480,V,5632 QPSK UKI 1513 ENC 3 (EricssonTV) 4:2:0

post-37533-0-00532300-1345390289_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Heer, verlos ons van de wachtende microfoons, reporters, testkaarten en stoelen, wat is de meerwaarde van dat soort meldingen? Voor mij komt dat niet uit boven een, hoever kan ik plassen, hoelang kan ik m'n adem inhouden, niveau.

Wanneer ik het aantal meldingen vergelijk met die van bijv. Tonskidutch die inhoudelijk veel meer impact hebben, en oplossings gericht zijn, vraag ik me echt af of dit soort meldingen er echt toe doen. Ik heb me ook geregistreerd bij andere site's en daar komen van dezelfde leden dezelfde meldingen voor.

Is dit nog relevant? meer buikloop, of diarree lijkt me, als ik nu te ver ga in de ogen van de moderators, dan kunnen jullie misschien deze opmerking als niet gemaakt beschouwen. Voor mijzelf vind ik zo'n stortbui van noninfo zonde van de bandbreedte.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst:

euh ..... zonnesteek gehad waterpas ?

Na deze testkaart ging een reportage over de lancering van de film "The Imposter" die deze week in première gaat.

Info vind je hier : http://www.imdb.com/title/tt1966604/

Hopelijk is je honger naar info nu onder controle. Trouwens op dit forum zijn er nog andere topics die jouw misschien wel interesseren. En nu even naar het WC misschien ?

Groeten

Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

euhh zonnesteek gehad waterpas

Nu je toch doet voorkomen enige kennis te hebben van verschillende aandoeningen, neem meteen wat in tegen die feedhunter diarree. Is het niet handiger om je bij de lancering van de film te houden, je begint met een testkaart, de 2341280e misschien en dan komt er na mijn reactie de melding dat er nog meer komt. Kaf en koren weet je wel.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

• Moderator
Geplaatst:

Waterpas, het is misschien tijd om eens naar onze boardregels te kijken in in het bijzonder deze:

6. Fatsoensregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt, iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen of simpelweg zeer onvriendelijk behandeld wordt, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en de overtreder krijgt een strenge waarschuwing of misschien zelfs een (tijdelijke) ban.

Als je belangstelling hebt in een onderwerp ben je van harte welkom om je mening met de andere leden te delen. Als een onderwerp je echter niet boeit, negeer het onderwerp dan en meng je niet in de discussie, dat verpest de sfeer voor al diegenen die het wel interesseert.

Wij gaan op dit board streng om met "sfeerverziekers". Leden die dus herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten met onvriendelijke of onbeschofte reacties, worden van het board verwijderd en zijn niet langer welkom op sat4all.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...