DIGIWIEW Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 hoi heb hier de laatste image van pli er op staan open pli 3.0 beta draait goed . maar ik krijg de epg niet goed ? geeft verkeerde invomatie weer iemand een idee ? gr Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
DIGIWIEW Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2012 is al opgelost had de optie epg niet aan staat van canaal digitaal Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Loui (K) Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 Over epg gesproken als ik op epg refresh druk in applicaties dan krijg ik mooi een lijst te zien maar wil ik eruit dus exit dan krijg ik een crashlog (groenscherm) is dit al bekend? het gaat hier om OpenPli v 2.1.
jerpsx Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 Goed kijken wat er op het groene scherm staat...dan weet je wat er ongeveer aan de hand is. Klein beetje off-topic..maar is OpenPli 3.0 al een beetje volwassen? Vorige keer toen ik het probeerde niet (toen was het ong. een week uit).
Loui (K) Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 Goed kijken wat er op het groene scherm staat...dan weet je wat er ongeveer aan de hand is. Klein beetje off-topic..maar is OpenPli 3.0 al een beetje volwassen? Vorige keer toen ik het probeerde niet (toen was het ong. een week uit). Ik blijf met dit antwoord eenalig off-topic, Bij mij is Open Pli 3.0 nog niet helemaal correct i.v.m Internet streams die lopen nog niet syncroon na een tijdje verder is het oke. En nu weer on-topic.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen