rudolfdebeer Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 (aangepast) Iemand op dit forum die weet hoe je een standaard onder een vespa ciao zet met die pijp 2 veren en 2 segerringen. Twee vruchteloze pogingen gedaan. Probleem zit hem erin hoe hem in te hangen met die twee veerhelften. Die seeggerringen krijg ik er wel op met veel moeite uitlaat zijde. Die uitlaat moet er trouwens vanaf, wist ik al snel. Rijwielhandelaar had het verkeerd uitgelegd. Maar hoe moet het wel? zeer erkentelijk voor beetje hulp. 21 augustus 2012 aangepast door rudolfdebeer Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Moderator Matchless Geplaatst: 22 augustus 2012 Moderator Geplaatst: 22 augustus 2012 Tis vrij makkelijk.. Onder de brommer bij de pedalen/steps zie je ook 2 ogen of een busje (beiden varianten kunnen,ligt aan leeftijd). Je houd de standaard in lijn met die ogen en duwt van een kant het busje door de ogen. De veren moeten de standaard naar binnen klappen dus die werken alleen maar als je ze goed eronder zet. De knik van de veren naar de standaard en het rechte stuk komt tegen het frame. Aan beide kanten 1 veer met de uiteinden naar achteren gericht. Wel even uit het hoofd gedaan en het is een tijdje terug dat ik aan een vespa gewerkt heb. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
rudolfdebeer Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2012 (aangepast) Tsja, uiteindelijk een man met 40 jaar ervaring gevonden die het daadwerkelijk zeer vlot er onder kreeg. Maar een legioen ciao sleutelaars die het allemaal al zo vaak gedaan hadden maar niet konden. De uiteindelijke reparateur wou de truuk echter niet verklappen. business secret. Kijk die knikjes vallen natuurlijk in die gaatjes. Maar je hebt een linker en een rechter helft veer Dus vrijwel niemand schijnt te weten hoe het met die rechte veeruiteinden in het midden moet. Loopt veelal uit op gewoon losschommellende middenbok...... Situatie laat zig ongelofelijk slecht fotograferen. Geen manual met uitleg in omloop. Wat bedoel jre met aan beide kanten 1 veer met de uiteinden naar achteren gericht. Nogal wat mensen zijn geintereseerd in juiste procedure. Bron van ergernis op zo'n vespa-tje. Velen zetten er dan maar zijstandaardje onder of zoeken lantaarnpaal... 23 augustus 2012 aangepast door rudolfdebeer Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen