Jan1957 Geplaatst: 22 augustus 2012 Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik heb een smartcard van TV Vlaanderen. Op de website van TV Vlaanderen staat dat je hem alleen kan activeren als je een adres in Belgie hebt. Wie heeft voor mij een alternatieve oplossing? Jan
BertjeV Geplaatst: 22 augustus 2012 Geplaatst: 22 augustus 2012 Iemand in belgie kennen die dit voor u wil doen. echter weet ik niet of u via een nederlandse bank kan overschrijven op de rekening van TVV.
Jan1957 Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2012 Welke vriendelijke Belg wil mij aan een adres helpen voor het activeren van een smartcard van TV Vlaanderen? Bij voorbaat dank
cbr600 Geplaatst: 3 september 2012 Geplaatst: 3 september 2012 Op deze site http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/mijntvvlaanderen/heractivatie-smartcard.aspx je kaart heractiveren en even de ontvanger op TV 4 of anderen laten staan dan heb je snel weer beeld. Xtrend 9000/9200/9500 VU+Duo PLI 3.0 Cccam / TechNisat Twin quadro sat en Funce 100 rotatie E 45/45 W
Jan1957 Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Geplaatst: 4 september 2012 Jammer het lukt niet. Dat komt waarschijnlijk door dat ik geen abonnement heb op TV Vlaanderen. Dat kan niet omdat ik in Nederland woon. Bedankt als nog. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen