Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Allemaal,

Ik heb een ET6000 en daar werkte met PLI 2.1 HBBTV op.

Na de upgrade oid oe2 of zoals het nu is pli 3.0, werkt hbbtv niet meer.

Importeur maild dat er duitse import is, en dat het daardoor nooit zal werken.....

Quote:

De ET6000, ET6500, ET9200, ET9500 en de nieuwe model ET4000. Heeft de Duitse importeur gekozen om Nederlandse en Belgische HBBTV site de mediacontent te blokkeren.De Boxen welk geïmporteerd zijn in Nederland hebben geen restricties.

Veel mensen zeggen dat het aan de plugin van ET ligt, waar een bug in zit.

En dat het allemaal wel goed komt, maar ik ben bang dat dit niet zo is.

Wat ik nu zoek zijn bovengenoemde ET boxen waarop met oe2 of pli 3.0 HBBTV werkt, op de NL zenders. [ dus niet met pli 2.1 oid of daarop gebaseerde andere images ]

Mijn HBBTV werkt nu perfect onder 3.0 op het duitse das erste kanaal [ wel wat langzame start maar dan speelt ie alles af ]

Dus is volgens mij het verhaal dat de hardware er niet gechikt voor zijn een fabeltje

Zogauw als ik nu op de NL HBBTV kom.

Zie ik de plugin, klik een gemist iets aan, en dan blijft ie laden maar geen gemiste serie oid. te zien.

Het zou te controleren moeten zijn na het herstarten van je webbrouwser en dan moet er een silverline tekentje te zien zijn onder het Xtrend logo. [ heel kort ]

Dus eigenlijk zoek ik werkende boven genoemde boxen met HBBTV en wil graag weten hoe ik achter de verschillen kan komen.

Ben benieuwd

Geplaatst:

Xtrend dient iets aan te passen waardoor het op PLi 3.0 draait, tot dan is PLi 2.1 de truc.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

Ja maar dat gaat Xtrend niet doen............

Hoezo niet, hebben ze je dat zelf verteld?

Geplaatst: (aangepast)

nou neee.

Maar als je box geen silverline logo heeft.[ bij het starten of herstarten van je brouwser ]

Gaat het volgens de enige BeNeLux importeur het nooit werken..

aangezien het dan Duitse boxen zijn......[ en die hebben benelux hbbtv beperking ]

En zoals de kop van het topic al zegt..

Ik mensen zoek die het wel werkend hebben..met 3.0 enz enz

En evt het silverline logo kunnen bevestigen....

aangepast door Dylan12
Geplaatst:

Op 2.1 had ik wel HBB op mijn ET6000, maar sinds ik 3.0 heb is het me niet gelukt. :(

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

Zie hierboven post nummer 2: PLi 3.0 werkt nog NIET in combinatie met de webbrowser/HBB TV van Xtrend. Met 2.1 zou het moeten werken en zoniet dan heb je een buiten BeNeLux model gekocht. Terugbrengen en een BeNeLux model vragen dan weet je zeker dat het werkt, voorlopig alleen met PLi 2.1 dan.

Geplaatst:

er zijn er zelfs die een duitse box hebben waarop 2.1 ook niet werkt...

en nog niet??

Waarschijnlijk is het nooit niet..grijze import bescherming

Terug brengen is voor een hoop te laat..

Aangezien pli 3.0 nog alpha is.

En andere image die op pli gebaseerd zijn later pas over stappen....

Geplaatst:

grijze witte zwarte import...Feit is dat er voor de vu+duo gewoon wel plugins uitzending gemist en rtlx werken in b.v. het blackhole en pli image.

Ik vraag me af of xtrend daar moeite mee heeft.

ik heb zelf nog een vu+duo maar dit anti europa plugin beleid van xtrend is geen reclame om een xtrend te kopen...

Nee de vu+duo of vu+duo2 staat ver boven dit kibbel en verwijg beleid van xtrend...

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik denk dat er een misverstand is, die plugins werken ook gewoon op Xtrends, HBBTV werkt ook gewoon op de Xtrends, ook op grijze import, alleen de publieken ned 1, 2, en 3 werkt hbbtv niet op grijze import, maar de Openuitzendinggemist plugin werkt wel

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

@Metoo zegt het goed. Hier is aanwezig: ET9200 en ET4000. Beide OpenPli 3.0

ET9200 gekocht met Benelux sticker op de doos maar is geen Silverline uitvoering. HbbTv onder de rode knop werkt niet. Geen probleem, want de plugin “ Openuitzendinggemist” doet zijn werk uitstekend. De plugin RtlXL werkt niet.

ET4000 bij dezelfde leverancier gekocht (blijft een prijsvechter) heeft wel Silverline en onder de rode knop werkt HbbTv direkt en goed. En ook de plugin “Openuitzendinggemist” werkt. En weer die plugin rtlXl weigert hier te doen waar hij voor gemaakt is.

En feit is ook dat het weinig gebruikt wordt, want er wordt veel opgenomen en je hoeft dus niks te missen even los nog van (te) vele herhalingen die over je uitgestort worden.

Ik blijf erbij, Xtrend kopen is een goede keuze wat betreft prijs&kwaliteit verhouding en zeker gezien de enorm goede beeldkwaliteit. Je weet soms niet eens of je SD dan wel HD kijkt. SD kijkt op de Xtrend vaak prettiger dan de harde HD beeldvorming

Gast kaarsenbril
Geplaatst:

Ik versta het niet.. Ik heb mijn et-6000 indertijd in Duitsland gekocht (was veel goedkoper) Er staat nu openpli 2 op. Ik heb de plugins weblinks, uitzending gemist en rtl xl geinstalleerd. Met de laatste 2 kan ik nederlandse uitzendingen herbekijken. Maar niet alles staat erin vind ik. Wilde onlangs penoza2 herbekijken , maar vond het niet Kan dit? In weblinks zit zdf en ard daar kan ik ook herbekijken. Noemen jullie dit hbbtv ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...