Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke laatste oscam versie voor de ipbox9000hd werkt het best? Ik heb nl een aantal versie's geprobeerd zoals 6598, 7180 en 7228 maar geen van deze versie loopt bij mij goed. Ik ben nu maar weer terug gegaan naar 681.

Iemand nog andere ervaring?

gr

Plex

Geplaatst:

@cemeli,

welke versie heb jij dan nu draaien (zonder problemen) ?Bij werken de laatste versies niet goed want na een keer van zender wisselen geeft hij dan aan kan niet decoderen.

gr plex

Geplaatst:

Ik gebruik nu nog versie 6499. Via webinterface is het niet mogelijk om de boxtype in te geven.Nu heb ik :

[dvbapi]

enabled = 1

au = 1

user = myuser

Ik weet dat je bij de nieuwe oscam wel het boxtype kan ingeven maar dan loop ik tegen het eerste probleem aan dat ik bij het wisselen van de zenders geen decodering heb. Welke oscam gebruik jij dan nu?

Geplaatst:

Ik gebruik nu nog versie 6499. Via webinterface is het niet mogelijk om de boxtype in te geven.Nu heb ik :

[dvbapi]

enabled = 1

au = 1

user = myuser

Ik weet dat je bij de nieuwe oscam wel het boxtype kan ingeven maar dan loop ik tegen het eerste probleem aan dat ik bij het wisselen van de zenders geen decodering heb. Welke oscam gebruik jij dan nu?

ik gebruik de 7277

dan moet je in het config ff de boxtype plaatsen en

enabled = 1

reopenonzap = 1

boxtype = ipbox-pmt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...