Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet of er voor Vu+ (Duo) een vervanger is voor EMC?.

Ik heb bij tijd en wijle een stilstaand beeld of haperend beeld, bij het afspelen van opname´s en verdenk dat deze plug-in dit veroorzaakt.

Of is er een mogelijkheid om mappen aan te maken middels de Media Player die in elke skin zit?.

Bij voorbaat dank.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

suomipuka kan dat meen ik. Maar je zou het een tijdje kunnen proberen door alles in de root van /media/hdd te zetten (wel lastig als je al repeterende opnames hebt waarin je hebt aangegeven ze in een specifieke folder te willen zetten).

Ik meen overigens dat dat een van de dingen is die in de laatste driver set aangepakt is?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

OK Wiz, ik zal me er eens in gaan verdiepen, je hoort nog van me.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

In OpenPli zit alles (bijna) standaard ingebouwd wat je wet EMC of Suomipoeka kon.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Dat zit ook in VTi, dus dat is niet het probleem.

Wel had ik voorheen, bijna 2 jaar geleden veel problemen met PLi en tot hier toe, nog geen met VTi.

Bij PLi dikwijls onmogelijk om updates te downloaden, etc, maar dit terzijde.

Ben gisteren nog eens de menustructuur doorgegaan, en kwam erachter als ik EMC uitgeschakeld had, dat ik 2x! op de toets naast menu moest drukken, om mijn mappen te vinden.

Ook via mediaplayer kan ik er nu aan, enig verschil, in eerste toont één mapje geen inhoud, alle andere wel.

Bij de mediaplayer "werkt" dit mapje wel.

Om de makers van VTi enigszins van dienst te kunnen zijn, gooi ik EMC er nog niet af, installeer steeds de laatste drivers en updates

in het VTi panel.

Wanneer er een opvolger komt voor VTi 4.1, houd ik de boel ook in de gaten.

Geplaatst:

Tonski,

Als ik het dan goed begrijp, zit HBB TV al langer op de Vu+, ben dit al tegengekomen bij de plug-ins.

Geplaatst:
Wanneer er een opvolger komt voor VTi 4.1, houd ik de boel ook in de gaten.

daarom reageerde ik , die opvolger komt heel snel

Tonski,

Als ik het dan goed begrijp, zit HBB TV al langer op de Vu+, ben dit al tegengekomen bij de plug-ins.

HBBTV heeft wat aanpassingen nodig en enkele daarvan zitten al in de driver updates die beschreven werden boven in het topic

bij de HBBTV horen speciefieke skins die het kunnen weergeven

daar wordt aan gewerkt (alle oudere skins zijn dus onbruikbaar voor HBBTV)

nu is de plugin aktief in het nieuwe image... (dat op hart en nieren intensief getest wordt)

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Heb nog even gekeken bij de plug-ins, maar wat ik bedoel is toch wat anders, o.a. zoiets als ZDF Mediathek.

Ook niet slecht en toch weer iets waar de NOS helaas geen geld voor heeft. Zeker niet met dit overdreven "bezuinigings- kabinet".

Naar ik aan neem, zal de opvolger van V4.1 voor de Duo, nog geen HBB TV hebben??.

Geplaatst:

Duo jawel inklusief zdf mediathek

die pech heeft tussen alle modellen is helaas de solo te weinig capaciteit aan boord

de nederlandse / belgische kanalen gebruiken weer a-typische dvb standaards EN dus die zijn niet zichtbaar ofschoon wel herkent wordt dat er een HBBTV optie bestaat.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Klote ja, waarom moet NL nu net zoiets weer anders doen?, ´t zal wel werken op de "gecertificeerde gammelbakken" van CD zelf.

Was indertijd ook al, maar daar zijn ze na jaren toch overstag gegaan. Hopelijk doen ze dat met HBB TV ook.

Het is dat ik de NL zenders, met de 3 Vlaamse in HD, alleen maar ontvang, dank zei de schotel,

zodra er een betere aanbieder komt, misschien wel Sky, ga ik toch kijken of die het beter doen en dan vliegt CD er uit.

Alhoewel, dit terzijde, Sky UK heeft zijn eigen boxen en die doen meer als een "gewone", maar daar kan je de zenderlijst weer niet veranderen.

Ik kan niet meer wachten op de nieuwe VTi software!!.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...