Ga naar inhoud

Net. Framework, alle versies in één keer downloaden.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iedere keer als ik Windows installeer loop je tegen de diverse benodigde Net. Framworks

aan die je nodig hebt.

Is er een mogelijkheid om alle versies 1 t/m 4 in één keer te downloaden/installeren?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Dat gaat automagisch via Windows update. Als er 1 of meerdere niet opstaan, krijg je ze gewoon als update....... (maar ik denk dat je dat niet bedoeld ;) )

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je kan ze downloaden van de MS site. Ik heb dat ook wel eens gedaan en dan 'gewoon' alle 4 tegelijk downloaden. Maar als 1 pakket heb ik ze nog niet gezien.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst: (aangepast)

Dat gaat automagisch via Windows update. Als er 1 of meerdere niet opstaan, krijg je ze gewoon als update....... (maar ik denk dat je dat niet bedoeld ;) )

Die snap ik, dat wil ik dus niet. Ik wil vooraf alles kunnen installeren. De complete versie is een download van

een slordige 300 a 400MB. Als je programma's wilt installeren die een bepaalde versie nodig heeft dan wordt je daar

niet vrolijk van.

Kortom, ik wil voorbereid zijn en de complete verzameling op mijn PC hebben. Wellicht daarna nog een patch.

Ofwel, hoe download en installeer alles in één keer.

Geldt ook een beetje voor Java, ook zo'n woekerpakket, maar dan heb je het over één versie.

HG CC

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Geplaatst:

Mocht je interesse hebben, je kunt ze hier allemaal downloaden: http://www.microsoft.com/net/download

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Mocht je interesse hebben, je kunt ze hier allemaal downloaden: http://www.microsoft.com/net/download

Ik heb de link opgeslagen. Denk dat ik de hele handel binnenkort ga downen.

En ik overdreef niet, het betreft meer dan 700MB.

Bedankt voor de link.

HG CC

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen