FritsV Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik ben zo stom geweest "Unread items" in mijn (engelstalige versie) van Outlook 2007 weg te gooien. Heeft iemand enig idee hoe dit te herstellen ? Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
Sjattuh Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 De inhoud of de hele map? De inhoud zou dan in je 'Removed Items' map moeten staan, tenzij je dit met SHIFT+DEL hebt gedaan. De map zelf ook overigens denk ik? Anders even in: C:\Users\FritsV\Documents\Outlook Files kijken of je daar een oude ziet staan? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
FritsV Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2012 Nee de hele map weggegooid en pas een paar dagen later gemerkt En geen oude Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
Sjattuh Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 uff dan heb je mensen nodig met meer kennis dan ik... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
FritsV Geplaatst: 25 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2012 (aangepast) Bedankt voor je poging Sjattuh .... verder is er niemand die gereageerd heeft .... weet niet: gebrek aan kennis of belangstelling 25 augustus 2012 aangepast door FritsV Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
Pionewbie Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Alles wat je verwijderd komt in Deleted Items terecht. Soort prullenbank zoals in Windows. Heb jij Deleted Items geleegd dan ziet het er niet goed uit. I weet dat er programma's bestaan die de Outlook database kunnen lezen en waarmee je verwijderde items terug kunt halen. Vooral als het verwijderen al enkele dagen geleden is zul je nooit alles kunnen terug halen. Misschien heb je iets aan de beschrijving (Engels) op: http://www.howto-outlook.com/howto/restoredeleteditemsfromanoutlookpst.htm
FritsV Geplaatst: 25 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2012 Ik ga het proberen Pionewbie, bedankt ! Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
beckan0123 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Hi, Er is geen zorgen te maken als u hebt verwijderd of verloren een item uit de Outlook omdat de Outlook recovery tool is beschikbaar. Door gebruik te maken van deze tool herstellen Outlook-agenda itmes, contacten en sommige e-mail terug te krijgen. Dus, kun je het uitproberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen