Melenroom Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Ik heb geen kabel tv (komt voorlopig ook niet in onze straat) en ben hierdoor aangewezen op Sat. of Digitenne. In de slaapkamers hebben we digitenne en in de huiskamer sat. tv. Ik ontvang de sat met mijn pas aangekochte Samsung tv in combinatie met een duo ontvanger van Canal digitaal. Nu wil ik er wat meer zenders uithalen dan alleen ned., rtl ed. Wie kan mij helpen met een advies over de juiste schotel icm met lnb's ? Ook zoek ik iemand die mij kan assisteren bij het installeren?
satencom Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Misschien is dit wat je zoekt ,dit is op zich een goede combinatie Triax 88 4x Inverto Black Ultra spaun diseqc switch 4/1 of een triax diseqc switch Triax multiblock Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Je zult er ook over na moeten denken hoeveel aansluitingen je wilt hebben. Slechts één aansluiting voor de ontvanger in de huiskamer, misschien twee als je gelijktijdig ook wilt opnemen van een andere zender, of misschien vier als je de TV’s op de slaapkamer ook wilt voorzien van een satellietaansluiting. Als je dat laatste doet, hoef je geen twee abonnementen te hebben, satelliet een digitenne.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen