Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog niet eerder heb ik van Adobe zo'n soort van update gehad, er wordt ook gevraagd om evt. de virus scanner uit te zetten. Kortom; lijkt mij wel veilig, maar vraag hier in dit forum of dit juist is?

Geplaatst:

Gaat het om een echte Adobe update? Het beste kan je dit controleren door zelf de update te halen van de adobe site. i.e. de laatste versie downloaden en installeren.

Geplaatst:

ik zou er af blijven van die update die vraagt om je AV uit te zetten, dat heb ik nog nooit moeten doen.

Best ook een recent herstelpunt op je pc aanmaken, want die dingen komen zelden alleen.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Adobe vraag zeker niet om je virus scanner uit te zetten.

Niet installeren dus.

Gooi eventueel flash player van je pc en installeer de laatste nieuwe versie.

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Tja; maar ga je naar die website, dan is de nieuwste versie inderdaad 11.4, en staat daar:

Afhankelijk van uw instellingen dient u uw antivirussoftware mogelijk tijdelijk uit te schakelen.

Dit is dus precies wat TS beschreef.

Persoonlijk vermoed ik, dat je dit bij "normale" instellingen van je virusscanner gewoon kunt installeren. Al heb ik het zelf ook nog niet gedaan.....

A33.

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Geplaatst:

Oeps, er helemaal over gekeken. :whistle:

Blijkbaar staat dit nu toch op de website.

Maar als het op de officiële site van adobe staat dan mag je het wel vertrouwen.

Wat zouden die daar nu aan hebben om je met een virus op de zadelen. :)

Het zal dan wel voor de te gevoelig ingestelde scanners zijn.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Oeps, er helemaal over gekeken. :whistle:

Ach, vergipsen is menselijk....

Oeps! :)

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen