pandora Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 (aangepast) Hallo, Is het mogelijk om in de omgeving van Gent(België) de Turksat op 42°E te ontvangen met een visiosat bigsat? Kijk nu Astra1, A2, A3, Hotbird, Thor en AtlanticBird (12,5W). Van deze laatste twee mag/kan er gerust eentje op de Turksat komen (indien mogelijk) Het is mij vooral om de voetbal te doen die ze fta uitzenden. Many thnx Pandora 26 augustus 2012 aangepast door pandora We are all born wet and naked Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket
Emekli Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik ken persoonlijk deze schotel niet, maar zou eerst de schotel zo uitrichten dat de LNB voor Astra 3 op 23.5 oost ın het midden van de schotel kijkt. Voor de andere 2 Astra´s, heb je dan nog signaal genoeg. Maar nu nog de LNB voor Türksat op 42 oost, vanaf de Astra 3 naar 42 oost is 18.5 graden. Ik denk dat het wel kan lukken, maar of alle Transponders binnenkomen hangt ook af van de footprints, die reiken niet allemaal sterk in noord west Europa. Het is wel het proberen waard natuurlijk. Neem voor sterker signaal op deze positie een LNB van Inverto, type Black Ultra Single HGLN 40mm LNB of Twin HGLN 40mm LNB Anders een schotel van 90 cm. er bij zetten. Succes. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen