Ga naar inhoud


welke kaart aston simba 201


slider

Aanbevolen berichten

hi,

ben nieuw in het digitale wereldje,heb pas een aston simba 201 decoder met draaibare schotel,kunnen jullie mij verder helpen met de kaart die ik het beste voor kan kopen??heb natuurlijk graag zoveel mogelijk zenders nog een vraag je is deze decoder te patchen??

woon in belgie sliders@pandora.be

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Link naar reactie
Delen op andere sites


he slider

 

deze ontvager hoeft niet gepatched te worden omdat dit een "regio vrije" ontvager is je kunt het dus net zien als een regio vrije dvdspeler waarmee je dvd's uit bv. amerika kunt afspelen

 

en het tpye bestanden op je goldie .. probeer de rainbow files maar eens gebruik ik ook en ze doen het al maanden op mijn simba 202 succes !

 

 

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

: Starter

 

wat ik dus bedoel te zeggen is dat je de ontvager dus niet hoeft aan te passen voordat je de kiosque zenders en voor heen palco en taquila kunt ontvagen wat dus met veel ontvagers wél het geval is !

en dat hoeft dus met deze niet

maar het geval 'patchen' daar heb je dus wel gelijk in dat gaat niet !

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...