Sprietje Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 (aangepast) Dat er veel mis was met de site van CanalDigitaal, dat weet bijna iedereen wel. Het is dan ook niet de eerste keer dat CanalDigitaal hun website heeft veranderd. Wie nu op de website van CanalDigitaal komt http://www.canaldigitaal.nl/ , krijgt dit te lezen: CanalDigitaal is continu bezig haar diensten te verbeteren. De nieuwe website is daar een goed voorbeeld van. Bent u al vaker op onze website geweest? Dan vindt u alle vertrouwde informatie in een nieuw jasje. Voor het eerst op onze website? Dan hopen we dat u met veel plezier door de site navigeert. We wensen u veel plezier. CanalDigitaal Is het nu een stuk duidelijker geworden? 27 augustus 2012 aangepast door Sprietje
Emekli Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Als ze dat een verbetering noemen, inloggen gaat nog maar, je kunt niet meer je betaalde nota´s checken. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Sprietje Geplaatst: 27 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2012 Beste Emekli Dat zijn waarschijnlijk opstartproblemen maar ik heb zojuist anderhalf uur zitten surfen, maar het lijkt me toch een stuk duidelijker geworden.
edje-ken Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 ik kom niet vaak op die site maar ik kan niet inloggen. vind het verder prima want ik hoef er voorlopig toch even niet te zijn. komt later wel weer goed denk ik edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Timm1983 Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 (aangepast) Dat Canal Digitaal eens de mogelijkheid zou geven de Nederlandse zenders online te bekijken, na het inloggen met het smartcardnummer of zo. Nieuw, bekijk de Nederlandse zenders online! Dat zou pas de stunt van 2012 zijn. Want Nederland loopt erg achter op Online TV via Internet wat betreft de publieke en commerciele zenders, in België is het mogelijk om naar Franse, Duitse, Russische en Poolse zenders te kijken via Internet zonder eigenlijk afhankelijk te zijn van een tv/internetprovider van dat land. Timm1983 31 augustus 2012 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
grondstof Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Canal Digitaal bezig met verbeteren? Laat me niet lachen, meer overleven en via allerlei wanhoop pogingen doen om via allerlei onduidelijkheden de klanten vast te houden. Neem het aantal onduidelijke abonnementen welke ze aanbieden via de callcentra en niet zijn terug te vinden op de officiële site. Persoonsgebonden aanbiedingen om de klant maar te behouden, liefst vast voor 2 jaar.
MACKerMD Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 (aangepast) Ik vind de nieuwe site van CD absoluut GEEN verbetering.. De zenderoverzichten zijn onoverzichtelijker oa. Nota's zijn niet benaderbaar etc.. Opstartproblemen? Je gaat me toch niet vertellen dat CDS een 'startende' onderneming is die geen inkomsten heeft een normale site op te zetten? Kom op nou zeg. En dan die 'zogenaamde' -wat onze klanten zeggen- met 'geweldige klantenservice' .. toen dacht ik op zeker 'wat een oplichteritusbende' 1 september 2012 aangepast door MACKerMD ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.542x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100AW - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45
Gast Jeroensky Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 (aangepast) Ervaren jullie ook dat de nieuwe website van CanalDigitaal niet goed werkt? Bv als ik: Inlog op mijn canaldigitaal, en dan klik op "zenderpakket uitbereiden", dan krijg ik de melding: Het ingevoerde abonneenummer is niet correct. Nu heb ik geen abonneenummer ingevoerd. Ik gebruik zenderpakket uitbereiden, omdat je dan overzicht heb van je huidige pakketten. Die downgrade wordt maar niet doorgevoerd. Is al 3 weken geleden, en nu is hetde 1e. Is die maand termijn dan niet per maand maar vanaf moment van wijzigen? Uitloggen werkt ook niet. 1 september 2012 aangepast door Jeroensky
Johan45 Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Opzeg termijn is dertig dagen, dit met ingang van de datum dat je opgezegd hebt. En inderdaad, uitloggen werkt niet. Helaas blijft het daar niet bij. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Het zijn ook altijd dezelfde die mazzel hebben. Vult u rustig aan !!!
blitzteam Geplaatst: 3 september 2012 Geplaatst: 3 september 2012 Inderdaad, ik wil ook mijn zenderpakket uitbreiden , maar krijg ook steeds de melding: het ingevoerde abo. nummer is niet correct. Ik kan mijn nota niet bekijken, etc, etc ,etc. Wat een puinhoop, hadden op z'n minst iets kunnen vermelden of zo. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen