Ga naar inhoud


Weer een nieuwe website van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dat er veel mis was met de site van CanalDigitaal, dat weet bijna iedereen wel.

Het is dan ook niet de eerste keer dat CanalDigitaal hun website heeft veranderd.

Wie nu op de website van CanalDigitaal komt http://www.canaldigitaal.nl/ , krijgt dit te lezen:

 

CanalDigitaal is continu bezig haar diensten te verbeteren. De nieuwe website is daar een goed voorbeeld van.

 

Bent u al vaker op onze website geweest? Dan vindt u alle vertrouwde informatie in een nieuw jasje.

 

Voor het eerst op onze website? Dan hopen we dat u met veel plezier door de site navigeert.

 

We wensen u veel plezier.

 

CanalDigitaal

 

 

 

Is het nu een stuk duidelijker geworden?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ze dat een verbetering noemen, inloggen gaat nog maar, je kunt niet meer je betaalde nota´s checken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Canal Digitaal eens de mogelijkheid zou geven de Nederlandse zenders online te bekijken, na het inloggen met het smartcardnummer of zo.

Nieuw, bekijk de Nederlandse zenders online! Dat zou pas de stunt van 2012 zijn.

Want Nederland loopt erg achter op Online TV via Internet wat betreft de publieke en commerciele zenders, in België is het mogelijk om naar Franse, Duitse, Russische en Poolse zenders te kijken via Internet zonder eigenlijk afhankelijk te zijn van een tv/internetprovider van dat land.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal bezig met verbeteren? Laat me niet lachen, meer overleven en via allerlei wanhoop pogingen doen om via allerlei onduidelijkheden de klanten vast te houden.

Neem het aantal onduidelijke abonnementen welke ze aanbieden via de callcentra en niet zijn terug te vinden op de officiële site.

Persoonsgebonden aanbiedingen om de klant maar te behouden, liefst vast voor 2 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de nieuwe site van CD absoluut GEEN verbetering..

De zenderoverzichten zijn onoverzichtelijker oa.

Nota's zijn niet benaderbaar etc..

Opstartproblemen? Je gaat me toch niet vertellen dat CDS een 'startende' onderneming is die geen inkomsten heeft een normale site op te zetten? Kom op nou zeg.

En dan die 'zogenaamde' -wat onze klanten zeggen- met 'geweldige klantenservice' .. toen dacht ik op zeker 'wat een oplichteritusbende'

aangepast door MACKerMD

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaren jullie ook dat de nieuwe website van CanalDigitaal niet goed werkt?

Bv als ik:

Inlog op mijn canaldigitaal, en dan klik op "zenderpakket uitbereiden", dan krijg ik de melding: Het ingevoerde abonneenummer is niet correct.

Nu heb ik geen abonneenummer ingevoerd. Ik gebruik zenderpakket uitbereiden, omdat je dan overzicht heb van je huidige pakketten. Die downgrade wordt maar niet doorgevoerd. Is al 3 weken geleden, en nu is hetde 1e. Is die maand termijn dan niet per maand maar vanaf moment van wijzigen?

Uitloggen werkt ook niet.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...