Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij Canaldigitaal


pepper

Aanbevolen berichten


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-31699-0-49011700-1346169679_thumb.jpg

 

Vanaf 1 oktober 2012.

 

Naast prijswijzigingen zal het Entertainment-pakket zonder HD ophouden te bestaan. Het HDTV-pakket maakt voortaan standaard deel uit van het Entertainment-pakket. Om die reden bestaat er straks uitsluitend nog het EntertainmenHD-pakket.

 

Daarnaast wordt het tarief van het BasisHD-Smartpack gelijkgetrokken met BasisHD. Tot slot zal ook het Top-pakket in de maand september wijzigen.

Hierover krijgen we binnenkort nog meer informatie.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal wel ex de btw verhoging zijn. Ik heb overigens m'n basis pakket naar FamilieHD gezet begin dit jaar en betaal vanaf dat moment al € 19,95.

Het lijkt er dus op dat veel mensen al het nieuwe tarief betalen. Je blijft je verbazen met die lui :)

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vandaag een mail of ik het HD pakket gratis 5 maanden wilde zien,Dit omdat ik het basis pakket heb met alleen de SD zenders.Dit pakket heb ik hoofdzakelijk voor de caravan dus zit ik niet op het HD pakket te wachten.sorry dit even off topic

Tussen de regels door schreven ze ook nog even voornemens te zijn de pakketen die ik heb met een euro per pakket te verhogen.Ze kunnen niet eens wachten tot de contract periode met de consument voorbij is.Nee als de consument in gebreke blijft is het contract wel heilig voor CD,en krijg je een incasso buro op je stoep,al heb je nog zo'n goed excuus.Dus de overige pakketten kunnen per 1 oktober weer worden opgezegd omdat ik de sportzenders ook via de kabel kan zien,Helaas niet in de caravan maar die gaat toch zo naar de winter stalling.Begin namelijk nu wel een beetje moe van dit clubje te worden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik nu op hun nieuwe website kijk zie ik dat het basis HD pakket nu 14,95 kost... daar betaal ik sinds maart al 15,95 voor.

Maar op de oude site maakten ze onderscheid in nieuwe en bestaande klanten. Het kwam er op neer dat je als bestaande klant standaard een euro bij de prijzen moest optellen.

 

Ze rommelen daar maar lekker verder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja...en als je,je al aanmeld voor die 5 maanden, krijg je na de bevestiging een fout melding,

Server Error in '/' Application

En opnieuw aanmelden gaat dan ook niet meer.

Zo komen ze goedkoop de winter door, naar mijn mening oplichters.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...