Con Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Een bluetooth radio in de auto en je kunt met je mobiel communiceren. e neemt een Parrot en ook dan is met je mobiel communiceren handsfree een fluitje van een cent. Je kunt je telefoon middels bluetooth syncen met je pc, ook da's geen probleem. Maar hoe kun je nu gebruik maken van de luidsprekers die zijn aangesloten op je pc als je mobiel wil gaan bellen? Windows 7 schijnt daar wél voor ingericht te zijn, voor xp heb ik niets kunnen vinden. Kortom, wat zijn de mogelijkheden om met je luidsprekers en een aangesloten microfoon op je pc handsfree te kunnen bellen met je mobiel als uitbeltoestel? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 (aangepast) Con, dat dat wel gaat weet ik heel zeker dat hadden we op het bureau waar ik voorheen werkte prima aan het lopen letterlijk, lopende secretaresses met bluetooth aan oor en met micro al telefonerende allemaal op XP destijds was het juiste driver materiaal erg belangrijk bij het inrichten aan de XP pC. bovendien hadden meerdere medewerkers hun nokia mobiel per bluetooth gesyncd en luisterden tegelijk hun werk ook naar radio via de nokia en bleutooth, evenwel ook daarvoor het juiste driver materiaal van de fabrikant van het mobieltje. dus het kan maar een en ander is van die drivers afhankelijk die men extra op de pC moet installeren bij windows XP. veel periferie fabrikanten bezuinigen op de driver CD daar men aanneemt dat het onder w7 al aanwezig is (kijk bij de fabrikant voor drivers zou ik zeggen. ciao 29 augustus 2012 aangepast door Tonskidutch Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen