Emekli Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Leuk hoor, CD heeft weer eens zijn site vernieuwd, nog onoverzichtelijker dus. Voorheen klikte ik op "mijn CD" en dat was het. Dat gaat nu niet meer, e-mail adres klopt, klantennummer ook. Maar door het gezever bij hun moet ik maar contact opnemen met hun "fantastische" klantenservice en een nieuw e-mail adres aanmaken. Nou, echt niet. Kunnen ze bij CD nu nooit eens iets goed doen?, het enige waar ze NOOIT problemen mee hebben, is geld afschrijven van je rekening. Stelletje stumperds, wanneer meldt zich eens een nieuwe provider voor sat, die wel echt werk levert en, geen geklungel. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Hans v O 286 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Ik kan gewoon inloggen met mijn e-mail adres en wachtwoord Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
Sprietje Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Over dit onderwerp loopt al een draadje, zie: http://www.sat4all.com/forums/topic/326207-weer-een-nieuwe-website-van-canaldigitaal/
Aanbevolen berichten