Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou ook willen dat iemand hier een oplossing voor weet.

Immers ik zit niet te wachten op een lijst met providers waar als je die aanklikt dan weer 4 of 10 zenders in staan.

Lees ik alle zenders op Astra 1 in dan vindt hij ruim 1600 zenders maar onder het bouquet staan er slechts iets van 650 en de rest is verdeeld over diverse providers.

Ga je met dreamboxedit aan het werk dan wordt het nog spannender want die gaat de zenders dan ook nog weer eens verdelen onder Nederland, Engeland, Duitsland, sport, nieuws enz.

In de lijst links zie je dan wel alle zenders maar daar ontbreekt weer op welke geheugenplaats die zender dan weer staat.

Ik ben ook al heel lang mee bezig geweest en het enige wat ik kan bedenken is om alle zenders per thema te knippen en vervolgens in de bovenste te plakken zodat je alle zenders dan bij elkaar hebt.

Ik ben al een heel eind met dit knip en plak gebeuren maar weet nog niet wat de consequenties zijn om het zo te doen.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Ik heb nu alles onder 1 provider gezet en heb er nu ruim 2000 zenders onder staan die ik allemaal langs kan zonder naar een andere provider om te moeten schakelen.

Nu de volgende megaklus om alle bagger er tussenuit te halen en er een fatsoenlijke zenderlijst van te maken. :crazy:

Er is er ook een mogelijkheid om de zenders in 1 keer op alfabetische volgorde te zetten zodat het zoeken naar bepaalde zender sneller gaat en dan weer terug te gaan naar de werkelijke lijst met de juiste kanaalnrs.?

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Heel eenvoudig.

Download hier een settingslijst

Open deze met bijvoorbeeld dreambox edit en pas aan naar eigen behoeft.

Alles wat je niet nodig hebt gooi je eruit.

Daarna zet je hem in je box.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...