Ga naar inhoud


RTL5 en RTL8 nieuwe logo's? Ook VT4 en Vijf TV!


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Toevallig kwam ik op de website's van RTL5 en RTL8 en ik zag dat de logo's van RTL5 en 8 gerestyled zijn.

Enige tijd geleden kreeg ook RTL7 een nieuw logo.

Hoe lang is het al dat RTL5 en 8 een nieuw logo hebben?

RTL4 is dan nu de enige die dan nog gebruik maakt van het oude rtl logo, dat al gebruikt wordt sinds eind augustus 2005 als ik me niet vergis.

Kan iemand voor screenshots zorgen van RTL5 en RTL8 deze kan ik helaas niet meer bekijken, ik ben eens benieuwd.

Alvast bedankt.

Maandag 3/9 wordt in België Vijf TV gerestyled tot kortweg 'VIJF' en vanaf maandag 17/9 zal VT4 dan VIER heten, ik wil hier voor de Nederlandse liefhebbers dan ook screenshots posten van deze gerestyled zenders.

Wel spannend, en zo kort op elkaar al die veranderingen in Medialand, in Belgie en Nederland.

In bijlage al een foto van het logo het screenshot zal later volgen.

Timm

post-31824-0-25468300-1346274883_thumb.jpg

post-31824-0-18086000-1346274978_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


o, je zou er nog van staan te kijken hoeveel mensen er geinteresseerd zijn in de "zenderaankleding" - er bestaan zelfs hele websites van. een hele goeie, en niet commercieel dus dat mag ik hier wel vermelden : http://www.tv-ark.org.uk/

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geven ze vermist nu ook al op RTL8? :confused: Straks zie ik het ook hier op Vier.

Er begint in september ook een nieuw seizoen van "Aspe" op vtm.

Bedankt voor de screenshots! Prachtig, Misschien komen er ook eens beelden van deze vernieuwde zenders op youtube.

Er staat mij ook wat spannends te gebeuren binnenkort in België het vernieuwde "Vier" en "Vijf".

TImm1983

PS. We hebben hier nogal wat rare zenders, één, 2BE, Vier, Vijf, Acht

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dit is nu het resultaat van die waardeloze zenders. Mensen raken zo verveeld van die programma´s dat het kijken naar het logo, een verademing is.

 

Of zou het zijn voor mannen van wie de vrouw standaard naar deze zenders kijken en de man bang is voor het inbranden van deze logo's op zijn nieuwe plasmascherm :grin: :grin: :grin:

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Hier zijn dan de screenhots van "Vijf" en "Acht" uit België.

Dit is tevens mijn 4000e bericht.

Wat vinden de Nederlandse kijkers van deze Belgische commerciële zenders?

Timm1983

post-31824-0-20914200-1347013808_thumb.jpg

post-31824-0-81433900-1347013825_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tja, dit is nu het resultaat van die waardeloze zenders. Mensen raken zo verveeld van die programma´s dat het kijken naar het logo, een verademing is.

Ach , iedere zijngoestnig , maa geeef je volop gelijk !!!!

casa CM , geen betaaal TV !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...