Timm1983 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Hallo allemaal Toevallig kwam ik op de website's van RTL5 en RTL8 en ik zag dat de logo's van RTL5 en 8 gerestyled zijn. Enige tijd geleden kreeg ook RTL7 een nieuw logo. Hoe lang is het al dat RTL5 en 8 een nieuw logo hebben? RTL4 is dan nu de enige die dan nog gebruik maakt van het oude rtl logo, dat al gebruikt wordt sinds eind augustus 2005 als ik me niet vergis. Kan iemand voor screenshots zorgen van RTL5 en RTL8 deze kan ik helaas niet meer bekijken, ik ben eens benieuwd. Alvast bedankt. Maandag 3/9 wordt in België Vijf TV gerestyled tot kortweg 'VIJF' en vanaf maandag 17/9 zal VT4 dan VIER heten, ik wil hier voor de Nederlandse liefhebbers dan ook screenshots posten van deze gerestyled zenders. Wel spannend, en zo kort op elkaar al die veranderingen in Medialand, in Belgie en Nederland. In bijlage al een foto van het logo het screenshot zal later volgen. Timm Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
rvs4all Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Ik heb wat screenshots gemaakt. Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik ze hier kan plaatsen. Rob.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Tja, dit is nu het resultaat van die waardeloze zenders. Mensen raken zo verveeld van die programma´s dat het kijken naar het logo, een verademing is. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
uniden Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 en niet te vergeten dat het een spannende gebeurtenis is dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Jean-Claude Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 o, je zou er nog van staan te kijken hoeveel mensen er geinteresseerd zijn in de "zenderaankleding" - er bestaan zelfs hele websites van. een hele goeie, en niet commercieel dus dat mag ik hier wel vermelden : http://www.tv-ark.org.uk/ DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Timm1983 Geplaatst: 30 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2012 (aangepast) Geven ze vermist nu ook al op RTL8? Straks zie ik het ook hier op Vier. Er begint in september ook een nieuw seizoen van "Aspe" op vtm. Bedankt voor de screenshots! Prachtig, Misschien komen er ook eens beelden van deze vernieuwde zenders op youtube. Er staat mij ook wat spannends te gebeuren binnenkort in België het vernieuwde "Vier" en "Vijf". TImm1983 PS. We hebben hier nogal wat rare zenders, één, 2BE, Vier, Vijf, Acht 30 augustus 2012 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Terradon Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Tja, dit is nu het resultaat van die waardeloze zenders. Mensen raken zo verveeld van die programma´s dat het kijken naar het logo, een verademing is. Of zou het zijn voor mannen van wie de vrouw standaard naar deze zenders kijken en de man bang is voor het inbranden van deze logo's op zijn nieuwe plasmascherm :grin: Groetjes............
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Gelukkig doet de BBC niet aan die onzinnige logo flauwekul mee. Eindelijk eens een serieuze zender. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Timm1983 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Geplaatst: 7 september 2012 Hallo allemaal Hier zijn dan de screenhots van "Vijf" en "Acht" uit België. Dit is tevens mijn 4000e bericht. Wat vinden de Nederlandse kijkers van deze Belgische commerciële zenders? Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
cookie monster Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Tja, dit is nu het resultaat van die waardeloze zenders. Mensen raken zo verveeld van die programma´s dat het kijken naar het logo, een verademing is. Ach , iedere zijngoestnig , maa geeef je volop gelijk !!!! casa CM , geen betaaal TV !!!! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen