gertie Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 (aangepast) Weet er iemand welke Vlaamse zenders ik kan ontvangen met een LNB afgesteld alleen op Astra 3 ? Heb ik dan ook nog EPG? Ik gebruik op die schotel juist een slaapkamerkaart met een enkele LNB die nu is afgesteld op Astra 1. Alvast bedankt voor de antwoorden. 30 augustus 2012 aangepast door Gerard 76 onderwerptitel aangepast
Sprietje Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Beste gertie De zenderlijst van TV Vlaanderen staat hier: http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf De Electronische Programma Gids (EPG) wordt uitgezonden via transponder 12515H van de Astra 19,2 waar ook de zender BVN op zit. Ontvang je alleen de Astra 23,5, dan zul je de EPG niet kunnen bekijken.
dvbs Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Sprietje Bedankt voor de info over de EPG! Weer iets bijgeleerd. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen