Ga naar inhoud

Welke media players kunnen een dreambox stream afspelen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik al een ganse tijd VLC om streams te bekijken van openpli (open webif). Ik vind echter dat er teveel gestotter is en ook de beeldkwaliteit is niet zo goed. Ik zou graag een andere media player willen proberen maar dit lijkt niet zo simpel. Het lijkt erop dat de .m3u stream van DM heel proprietary is.Ik heb de volgende players geprobeert:: Windows media player, winamp, realplayer. Geen van deze spelers kan de .m3u file streamen. Kent er iemand een compatibele player? Bedankt

MCE W7-DVBLogic 4.1 - XBOX360 (Extender)

DM800HD-DM7025+-VU+Duo- OpenPLI2-Visiosat BIG Bisat-ASTRA1,2,3,Hotbird

Geplaatst:

Bij mij werkt vlc perfect met idreamx en de mac (newnigma)

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Geplaatst:

Het probleem kan misschien bij de pc liggen, videokaart of/en processor niet krachtig genoeg.Had vroeger ook problemen vooral met hd zenders,pc veranderd en problemen bij streamen zijn weg.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb dreamstream gedowload, bijna alles lijkt te werken. zelfs berichten kunnen worden gestuurd naar de TV. zenderlijsten zijn zichtbaar enz. Echter: geen beeld, maar een plaatje van een netwerkkabel de aangesloten moet worden.

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Geplaatst:

opgenomen video's kunnen wel bekeken worden. Maar geen 'live' TV. Er kan niet veel ingevuld worden in DreamStream E2. Wat kan er toch verkeerd zijn? Onderstaand de foutmelding van het interne logfile:

8:00:31: DreamStream E2 0.4.0-B14a [ wxWidgets 2.8.12 | GStreamer 0.10.35 ]

8:00:31: Windows NT 6.1 (build 7601, Service Pack 1)

8:00:45: DM7020HD [ WebIF 1.6.8 ]

8:01:01: starting TV stream [http://192.168.2.16:8001/1:0:19:17C0:C82:3:EB0000:0:0:0:]

8:01:02: Error: GSTR ERR [Demuxer: Could not determine type of stream. => gstmpegtsdemux.c(2696): gst_mpegts_demux_sink_event (): /GstPipeline:DreamStream/GstMpegTSDemux:Demuxer:

No valid streams found at EOS]

8:01:02: Warning: Streaming aborted, reconnect

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nog ergens een oud pc-tje staan wat onder Windows XP draaid. op een of andere manier lukt het niet om te streamen. er wordt een M3U bestand opgeslagen in de downloads eb daar blijft het bij.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...