NL1PDV Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Hallo allemaal, Ik heb een stereo set van Marantz , nu heb iki bij de tuner geen AB maar wel bij de versterker. Ik heb een remote control tulp stekker achterop de versterker en tuner zitten. Ik heb er een gewone tulpplug in geplugd. Nu zou je zeggen (tenminste denk ik) dat ik de tuner zou kunnne regelen met de AB van de versterker. Maar wat ik ook probeer helemaal niets. Ik heb de out van de versterker in de in van de tuner peplaatst en vica versa. Het werkt niet. Wat doe ik fout ?? Alvast bedankt voor antwoord. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Steve Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 wel vermelden over welke set het gaat.(type nr`s van beide)
NL1PDV Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Geplaatst: 3 september 2012 Ja idd, De Tuner is de ST 48 De versterker is de RM78 M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen