Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo forum. heb sinds vandaag de xtrend et 5600. heb open lpi en cccam. zenders zitten goed smartcard canaldigital werkt goed. nu brobeer ik internet aan te sluiten met een vaste verbinding met de kabel dus. ik ga dus naar menu systeem netwerk netwerktest en daar is alles prima staat alles groen aan gevinkt, maaaaar nu, nu weet ik niet verder hoe moet ik nu verder om op een browser te komen maakt niet uit welke, heb handleiding duits geraadpleegt maar staat ook niets van in. kan iemand mij opweg helpen dank u.

Geplaatst:

hallo cobus R. bedankt voor de reactie op mijn vraag.nu weet ik natuurlijk niet waar precies te vinden. ok heb ik nou weer een ander brobleem. ik hoop dat u mij hiermee kan helpen. ik heb aangesloten voor draadloos omdat ik hier alles draadloos heb. de wifi bridge van vonets, heb ik geinstaleert op de pc dan op de xtrend netwerk test gedaan krijg ik te zien LAN verbinding ok lokaalnetwerk verbonden dhcp verbonden ip. adres onbevestigt naamserver onbevestigt nu sta ik als leek natuurlijk te kijken weet niet waar en wat ik veranderen moet. ik hoop dat er mij iemand op weg kan helpen. bedankt

Geplaatst: (aangepast)

volgens mij moet je eerst met die vonet via pc of laptop zorgen dat hij verbinding heeft met modem.

Dat is al truukje apart.

Ik geef de box een vast ip, in mijn modem...

Dan zul je in PLi je usb drivers moeten laden voor die vonet, als je niet welke, doe je gewoon alle usb drivers..

Reboot box.

Dan plug je vonet eraan, reboot box.

Probeer dan bij je instelllingen/netwerk het ip zo te zetten zoals je hem in je modem hebt staan. 192.168..... enz kijk goed 1 digit verkeerd, en niets..

Dat testen moet geduld hebben bij wifi moet connecten..

reboot box.

ff geduld wifi moet connecten..

Zoe het moeten werken..

Maar onthoudt wireless sucks is niet voor niets een beroemde uitspraak...

Dus als je veel elende wilt voorkomen, en je hebt een mogelijkheid, draadje trekken

aangepast door Dylan12
Geplaatst:

hallo cobus R dylan 12 bedankt voor de reacties. heb inmiddels internetaansluiting op de xtrend et 6500, ik had weer iets verkeert gedaan met de vonets te instaleren, dom maar is ok nou. nu is natuurlijk het brobleem hoe download ik google, kunnen jullie mij hiermee op weg helpen, want ik zie nergens dat ik een browser kan downloaden, of moet ik dat ergens intypen ???? weet het ook niet. bij voorbaat dank

Geplaatst:

hallo dylan 12. bedankt voor u antwoord. klopt, staat inderdaad veel bevoorbeeld autobackup, audio sync setup, hdmi cec setup, mediaplayer, mediacenter, osd 3d setup, osd position setup, openwebif, pictureplayer, softwarebeheer, tuxcom, maar ik zie geen browser staan soory.

Geplaatst:

hallo forum dylan12. ik moet even wat rechtzetten zie ik net ook pas sorry daarvoor, ik heb de xtrend et 6500 niet de xtrend 5600. nou ben ik weer wat verder gekomen ben naar weblinks gegaan en daar vind ik dab bv bing, maar wat ik nu weer heb is dat als ik naar zo,n link ga bv youtube dan blijf ik op de achtergrond tv beelden zien waar ik naar keek. hoe krijg ik dat nu weg. zou iemand mij kunnen helpen dank u.

Geplaatst:

hallo forum heb een brobleem, ik heb de xtrend et 6500. ben nog beginneling wat betreft linux. wat ik eigenlijk wil zeggen ik heb op teletex en als ik naar de weblinks ga transperant beeld hoe kom ik daar vanaf. iemand die mij kan helpen. dank u.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...