Ga naar inhoud


Kapotte philips 5816 door oslink !


Gast anakin

Aanbevolen berichten


Goeiedag allemaal ja wat ik gedaan heb is toch wel volgens de beschrijvingen

op de diverse boarden over dit onderwerp maar op een bepaald moment vonkte er iets en niks deed het meer dat de boel maar in de grijze container gegooid

ik heb gelukkig nog een humax en een nokia dus tv kijken kan ik gelukkig wel maar ja het is wel zonde van het doosje jammer maar helaas !

he mannen groetjes en bedankt voor jullie reakties !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn oslink binnen kreeg heb ik eerst de pennen van af de oslink gezien

ongeveer 10mm geisoleerd.Op die manier kan je in elkgeval geen sluiting met de behuizing van de PHILIPS maken .Weet je wel zeker dat de PHILIPS stuk is en niet de OSLINK?

 

BEBRO

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen wij onze oslink kregen hebben we voor onder de prinplaat een stukje schuim gepakt zodat de onder kant van de print geen contact kan maken met de philips bij ons gaat het altijd goed

hoe dit dus ook kan????

 

groeten

 

marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoeft niet hoor ik kijk nu met de humax en de nokia dus kan me wel redden hoor ! Ik heb het gecontroleerd de philips doet helemaal niks meer wil niet in SE mode en het scherm blijft gewoon zwart !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook wel zo natuurlijk maar ik ben toch bang dat het gebeurt is met het kastje want doet helemaal niks meer lookerflash reageert ook nergens meer op kan niet meer naar SE schakelen het ding is zo dood als een pier !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...