Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een VU+ Ultimo met twee DVB-S2 tuners, CCAM geïnstalleerd, en met een Canal Digitaal smartcard (oranje, SECA II) altijd probleemloze ontvangst gehad.

Omdat ik een aantal maanden tijdelijk ergens anders woon zonder schotel, kijk ik naar een TV met kabelaansluiting. Het kabelsignaal loopt via een Humax IR-FOX Z met Irdeto CAM en Ziggo smartcard met zeer beperkt abonnement. Als die Humax uitstaat kun je een beperkt aantal zenders zien via doorlus van de kabel.

Dus is de vraag of het nut heeft een DVB-C tuner te plaatsen in de Ultimo en de kabel dáárop aan te sluiten.

Omdat ik totaal geen ervaring heb met kabelontvangst vraag ik mij af of ik dan wél via mijn smartcard mijn geabonneeerde CanDig kanalen kan ontvangen.

Wat zijn de mogelijkheden?

• Moderator
Geplaatst:

Huh?

Dus jij wilt een dvb-c tuner in je Ultimo schroeven en dan canaldigitaal via de kabel ontvangen? Dat zal niet gaan werken.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Dat is dan duidelijk.

Ik schreef al; ik weet totaal niets van kabelontvangst en wat er dus op de kabel gezet wordt. Zat al sinds 1985 op de schotel.

Des te meer reden verlangend uit te zien naar het moment dat ik weer op de schotel zit; vrijheid blijheid.

Prettig weekend.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...