EricNL Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Als ik een smartcard wil kopen op internet, hoe kom ik er dan achter of alle abbonementsgelden dan netjes betaald zijn? Zodat ik later niet met een niet bruikbare ("afgesloten") kaart zit. Iemand een soort stappenplan bij de aanschaf van een 2e hands kaart? Alvast bedankt!
YUGI Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 (aangepast) Ik heb nog 1 tekoop €35 en gaat op zwart op 2/9/2012, wegens overstap naar de kabel. Je krijgt er van mij een een overname formulier bij. Geen marktplaats geneuzel 100% okè. Gr 31 augustus 2012 aangepast door YUGI
Gerard 76 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Ik heb wel es via marktplaats een kaart kunnen kopen. Heb van die gast van MP netjes het kaartnummer gekregen. Vervolgens canaldigitaal gebeld en uitgelegd dat ik via MP die kaart wilde kopen en dat ik wilde weten of er geen betaalachterstand op zat. Ik moest alleen de adresgegevens van die gast doorgeven om vervolgens te horen te krijgen dat er idd geen achterstand op die kaart zat. Canaldigitaal vertelde me ook nog welk pakket er op de kaart zat,en tot wanneer. Nu zal lang niet iedere helpdeskmedewerker dit doen,maar toch... :-)
EricNL Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Ik heb nog 1 tekoop €35 en gaat op zwart op 2/9/2012, wegens overstap naar de kabel. Je krijgt er van mij een een overname formulier bij. Geen marktplaats geneuzel 100% okè. Gr Beste Yugi, Ik heb wel belang bij jouw smartcard voor €35,-. Weet jij wat de verzendmogelijkheden zijn, of kan ik beter een keer met de trein naar Assen komen? Gaat het hier om de oranje/witte CD kaart? Gr., Eric
EricNL Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Ik heb wel es via marktplaats een kaart kunnen kopen. Heb van die gast van MP netjes het kaartnummer gekregen. Vervolgens canaldigitaal gebeld en uitgelegd dat ik via MP die kaart wilde kopen en dat ik wilde weten of er geen betaalachterstand op zat. Ik moest alleen de adresgegevens van die gast doorgeven om vervolgens te horen te krijgen dat er idd geen achterstand op die kaart zat. Canaldigitaal vertelde me ook nog welk pakket er op de kaart zat,en tot wanneer. Nu zal lang niet iedere helpdeskmedewerker dit doen,maar toch... :-) Thanks! Ga dat ook maar proberen voordat ik een kaart op marktplaats koop, misschien tref ik wel een net zo vriendelijke medewerker.
YUGI Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Ericnl kunnen we het verder regelen via Pm regelen. Enveloppe recht boven in de hoek. Verzenden kan aangetekend doen we ieder de helft van de verzendkosten €3.50. komt samen op €38.50. Geen betalings achterstand. Abo is 2/9/2012 stop gezet. Dit lijkt mij voordeliger dan een retourtje Assen. Gr
Johan45 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 @EricNL & YUGI Kopen en verkopen doe je in het 2e hands forum. In andere -sub- forums is dit niet toegestaan. Verder handelen jullie dit maar via PM af. Of je bied de kaart te koop aan of je vraagt een kaart te koop in 2e hands. Vult u rustig aan !!!
schans14 Geplaatst: 3 september 2012 Geplaatst: 3 september 2012 zijn de kosten altijd 29,95 als je een oranje kaart op de naam van jezelf wil schrijven, nadat je de 2 handskaart hebt gekocht? ik heb zelf 1 oranje kaart zonder abo, dus alleen vor ned 1 2 en3 wil evt ook een 2 e oranje kaart voor andere tv en ned 1 2 en 3 hierop ook ontvangen. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
pilotbabo Geplaatst: 19 september 2012 Geplaatst: 19 september 2012 Ik wil graag ook een kaart hebben alleen voor NED1,2,3 dus zonder abo. Ik vraag mij af of het mogelijk is een extra kaart (grijze) te registeren of kan dat alleen met oranje kaart?
Gerard 76 Geplaatst: 19 september 2012 Geplaatst: 19 september 2012 niet laten registreren,maar gewoon 1 zoeken waar NL 1 2 en 3 op zitten. wel een oranje nemen,die geven ook beeld op de HD varianten van NL 1 2 en 3. evt. canaldigitaal het kaartnummer geven en vragen of de kaart idd nl 1 2 en 3 actief heeft staan.
pilotbabo Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 @Gerard76 Ik neem het aan dat de mensen die hier of op de maarktplaats cd kaarten verkopen hun abo hebben opgezegd. Betekent dat dat op zo een opgezegd kaart/abo NL 1 2 en 3 zullen werken?
Gerard 76 Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Als het abo op een kaart is stopgezet dan werken alleen de 1e 3 zenders nog. Volgens mij noemen ze dit STD. de zwarte kaart heeft alleen de SD kanalen,en de nieuwe oranje ook de HD zenders van NL 1 2 en 3. Dus ga alleen voor een oranje kaart. Vraag altijd om het kaartnummer. Vul dit in op de cds site en heractiveer de kaart. Geeft de site een foutmelding dan deugt de kaart vask niet,bijvoorbeeld uitgezet of zoiets.
Johan45 Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Als het abo op een kaart is stopgezet dan werken alleen de 1e 3 zenders nog. Volgens mij noemen ze dit STD. Klopt, STD is de afkorting voor Standaard (pakket) Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen