Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de website van TotaalTv staat dat de Nederlandse zender TLC vanaf 15u ipv 19u zal uitzenden.

Daardoor zullen de uren van Planet Animal verminderen.

Aangezien TVV abonnees TLC niet kunnen bekijken, zijn zij weeral slachtoffer en hebben ze zo goed als een volledig kanaal verloren.

Hopelijk komt TVV met Planet Animal HD want deze zendt wel 24/24u uit...

Groeten,

Saterke

Geplaatst:

straks gaan we in http://www.staatsblad.be lezen,dat TVV de boeken zal neerleggen.

was het niet,vanwege kaartruil,dan lag TVV hier al buiten.

off toppic,raar voor te zeggen,maar ik ben meer ontspannender als ik een avondje duitse tv kijk,of dat ik in mijn studio een kwartier vlaamse zenders moet zien.ik ben deze zo beu als koude pap.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

off toppic,raar voor te zeggen,maar ik ben meer ontspannender als ik een avondje duitse tv kijk,of dat ik in mijn studio een kwartier vlaamse zenders moet zien.ik ben deze zo beu als koude pap.

offtopic:je staat niet alleen wij kijken alleen de nationale zenders voor nieuws en weer en voor de rest de duitse

ontopic:gelukking maakt het wegvallen van een (halve) zender met een schotel weinig uit er zijn genoeg andere zenders

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...