Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad, heb het ook gezien.

Zal wel fout zijn zeker. Anders moeten ze ook nog eens VTMSD op een DVBS2 kanaal krijgen via de A3 en dat is toch niet de bedoeling; willen ze van de A1 af.

't Is wel slechte reclame ....

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

ook gezien,ze proberen misschien langs daar geld te stelen,omdat ze het niet kunnen stelen waar ze het willen,bij belgacom en telenet voor het uitgesteld kijken.maar ja,ik heb er geen probleem mee.

na de reclame zijn we er met een speciale nieuwsuitzending wat na 7 minuten het gevolg is,dat de nieuwsflachs niet meer nodig is,de ramp is gebeurt. :lol: :lol: :lol: :D :D

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

"Basic Light start met de beschikbare hd-zenders van de Vlaamse openbare omroep en 18 gratis hd-kanalen."

Het citaat lijkt me toch vrij duidelijk... VTM is geen Vlaamse openbare omroep.

Gisteren nog eens aan het rekenen geweest. Stel je hebt in bovenstaande situatie geen VTM HD meer en je wilt dit graag, moet er minstens 15€ betaald worden voor het Basic abonnement. Als je het gemiddelde internet bij Telenet al hebt (noemen ze tegenwoordig Fibernet), moet je bij de rekening van TVV maandelijks nog 10 € opleggen en je hebt al die mogelijke zenders terug + nog "gratis" bellen met de vaste telefoon.

Goed bezig TV-Vlaanderen...

Alsnog hopend op een fout... De extra kaart voorziet dan wel vtm hd zie ik net. Sterk

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Geplaatst:

Volgens de site heb je ook geen NED 1-2-3 in HD met het basic light.

Nochtans heb ik ze al van bij de start in HD.

Dus het zal wel een vergetelheid zijn.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Volgens de site heb je ook geen NED 1-2-3 in HD met het basic light.

Nochtans heb ik ze al van bij de start in HD.

Dus het zal wel een vergetelheid zijn.

mvg

ik heb basic light maar ik heb toch echt geen nl 1 2 3 hd op de kaart van tvvlaanderen,vtmhd werkt trouwens prima hier.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Dus nieuwe klanten nieuwe pakketten...niet goed bezigTVVlaanderen.

Maar vraag blijft; als ze de transponder op Astra 1 stopzetten; hoe gaan ze dan VTM sd toeleveren voor de "light" klanten?

(btw: Moet zeggen ben ook zo'n klant en de extra zenders in basic kunnen mij niet overtuigen om over te stappen. In basic+ dan wel een paar; maar daarvoor vind ik 10Euro dan te veel.)

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

inderdaad, zo is dat! Heb al 6 jaar basisabo zonder verandering, en met ned 1, 2, en 3 HD zenders als bonus, zeg maar... 11,00 €/maand voor (grotendeels waardeloze) vlaamse zenders vind ik al duur genoeg...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Geplaatst:

De laatste zenderlijst vermeldt nog altijd dat VTM HD in Basic Light zit. De lijst dateert van 01/08/2012.

Je kan de zenderlijst vinden op de website van TVV en daar op nuttige downloads klikken, daarna op zenderlijst.

In die nieuwste zenderlijst heeft men trouwens SYFY en 13th street gelijktijdig uit het aanbod geschrapt vanaf 01/08/2012. We kunnen het hen dus niet verwijten als SYFY op 3 september er toch uit gaat..

Moraal : Het ziet er naar uit dat VTM HD gewoon in Basic Light blijft.

• 2 jaren later...
Geplaatst:

Hallo 

Ik heb gisteravond  ondervonden: geen VTM-HD meer!

Vandaag verder kabels en antenne gecontroleerd en dit ziet er goed uit maar signaalsterkte/kwaliteit maar 32/12 dit enkel op VTM.

Een paar keer gebeld naar tv Vlaanderen en 1ste maal zouden zij opnieuw de signalen doorzenden de 2de maal zag de dame dat ik nog een oud pakket had? wat dit ook moge betekenen en ze zo alles opnieuw doorstralen zogezegd dan nieuw pakket? maar na een uur nog geen VIM HD. Ik had ondertussen ook op mijn tv Vlaandeern en zie bij de icoontjes  van BASIC LIGHT dat dit van VIM er niet bij staat! maar in de nieuwe zenderlijst zie je dan dat die nog WEL vermeld staat. IK had de dame daarover aangesproken maar die zegde ook dat die wel nog in LIGHT pakket zit. (of gebaart zich van den dwazen?) Maar iets is dan toch onjuist op de site en jammer ik vrees dat vtm toch uit het pakket verdwenen is. Ze zei nochtans dat ik naar een service center moest als het niet werkte dat er misschien iets met smartcard kan zijn.

Is nog iemand anders bij wie VTM-HD ook al verdwenen is

TV-Vlaanderen Basic Light-DB7 ontvanger

Geplaatst:

Neen helemaal niet, zijn nu aan het kijken.

Maar waarom haal je nu een topic boven van 2, jaar geleden?

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

Wimo01

Maar jij hebt wel (volgens jouw handtekening) een basic+ abo, heb ik het juist?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Je signaal sterkte dat je aangeeft is volgens mij onvoldoende om die zender te ontvangen.Hier speelt dan volgens mij ook geen rol welk (oud) pakket je hebt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

@dvbs

Ja dat klopt, maar Vtm HD is nog altijd te bekijken op de 3 abo's

Maar wat sattv4iedereen daar schrijft zal er beter op trekken hoor.

Als je dit schrijft ''Maar iets is dan toch onjuist op de site en jammer ik vrees dat vtm toch uit het pakket verdwenen is''

Dat kan niet he.

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

Geplaatst:

Ja, je hebt gelijk; de kans is reëel dat het een ontvangstprobleem is.

(btw: nu kunnen testen en VTM HD is hier (voorlopig?) nog ok op een light abo)

Groeten van dvbs,        

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen