philipsdecoder Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Ik heb een 2e grijze smartcard aangeschaft, nieuw, en deze laten activeren. Nu doet ned 1,2,3 het wel maar de rest niet. Het vreemde is dat wel alle zenders doorkomen als ik de kaart in en andere decoder steek maar in de CI module zegt hij dat ik geen abonnement heb. Terwijl de oranje hoofdsmartcard wel werkt icm de module. Is dit een bekend probleem? Ik heb een LG tv met ci module met zo'n wereldbol.
philipsdecoder Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Geplaatst: 1 september 2012 Ok probleem gevonden. Ik heb een basisHD pakket en alleen het basispakket is geactiveerd op de kaart. Waardoor ik dus geen beeld heb op de hd zenders en op mijn oude decoder wel die ned1 ned2 etc in sd heeft. Maargoed kan ik hier iets zelf aan doen nu? Of zal ik maandag canal digitaal moeten bellen? Best frustrerend ik betaal gewoon voor basishd en krijg dit dus niet door. Of werkt het HD pakket maar op 1 smartcard?? En in de winkel werd me overigens verteld dat de 1e maand alle zenders gratis doorkomen maar dat is dus ook niet het geval. Hoort dat wel zo te zijn?
Terradon Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Hoi, Kort maar krachtig antwoord, voor elke kaart moet je het HD pakket afzonderlijk betalen dus 2 kaarten 2x 5 euro.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen