magicmerlin Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 sky italia is sinds maandag weer begonnen met alle cards dat in emus draaien aan te vallen er zijn er al verschillende gesneuveld de nieuwe card dat je aangeboden krijgt kan nietmeer gedeeld worden dit omdat ze dan ontvanger gebonden wordt type telenet
magicmerlin Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Geplaatst: 1 september 2012 even ter aanvulling , naar aanleiding van verschillende pms , de card geeft error 9995 aan , de nieuwe card dat je in de plaats gaat krijgen gaat even werken maar na de controle moet deze in de oorspronkelijke box steken met internet er op aangesloten , zoniet schakelen ze de card uit mvg
sattv4iedereen Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 even ter aanvulling , naar aanleiding van verschillende pms , de card geeft error 9995 aan , de nieuwe card dat je in de plaats gaat krijgen gaat even werken maar na de controle moet deze in de oorspronkelijke box steken met internet er op aangesloten , zoniet schakelen ze de card uit mvg je moet dan verplicht internet hebben? waar gaan we naartoe? de wet op de privacy,zullen ze algauw in de dodenboek kunnen schrijven,want als ze alles gaan beginnen weten? je kan zeggen,bij bc en tn is het ook zo,maar ja,waarom weet ik niet,heb ik er daar mij minder moeilijk mee,dat er een retour kanaal is.maar bij tvv zou ik het niet moeten weten, Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
voodoodoll Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Ik dacht dat het bij wet verboden was in Italië om een smartcard aan een decoder te koppelen. Daar heb ik een tijdje geleden toch wat over gelezen, helaas kan ik het natuurlijk niet terug vinden. Ik heb overigens géén retour kanaal bij Telenet. Mijn Digicorder is niet interactief en ik heb dit ook aan Telenet meegedeeld, zij maakten daar overigens geen probleem van.
_Bartje_ Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 je moet dan verplicht internet hebben? waar gaan we naartoe? de wet op de privacy,zullen ze algauw in de dodenboek kunnen schrijven,want als ze alles gaan beginnen weten? je kan zeggen,bij bc en tn is het ook zo,maar ja,waarom weet ik niet,heb ik er daar mij minder moeilijk mee,dat er een retour kanaal is.maar bij tvv zou ik het niet moeten weten, Bij telenet moet je de boxen niet perse via UTP aansluiten op de modem. Dit dient voor rode knop, bestellen van content, tvgids tot 14 dagen en zo nog wat dingen als buienradar. Enkel als je meer als 1 digicorder of box hebt moeten ze allebei zijn aangesloten op je modem, als je dat niet doet gaan de extra pakketten niet werken op de extra boxen. Nagenoeg perfecte fraudecheck dus. Bij belgacom komt het signaal via de UTP.
sattv4iedereen Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Bij telenet moet je de boxen niet perse via UTP aansluiten op de modem. Dit dient voor rode knop, bestellen van content, tvgids tot 14 dagen en zo nog wat dingen als buienradar. Enkel als je meer als 1 digicorder of box hebt moeten ze allebei zijn aangesloten op je modem, als je dat niet doet gaan de extra pakketten niet werken op de extra boxen. Nagenoeg perfecte fraudecheck dus. Bij belgacom komt het signaal via de UTP. Wie heeft de dag van vandaag maar 1 tv?dus bijna iedereen zal misschien wel 2 boxen hebben,en dan is utp nodig. zonder utp maken ze die box al zo kaal gelijk kweetnie wat. ja,ik zeg eigenlijk dat,maar bij mobistar heb je ook een utp'tje nodig voor de volledige werking ervan.niet verplicht,maar de update's komen via dit kabeltje.het mogelijk maken ervan,is goed,het verplichten niet.zie me eens mensen van 80 jaar i'net moeten nemen om hun favoriete sat zenders te bekijken? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
magicmerlin Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Geplaatst: 5 september 2012 update 420.000 09cd kaartjes gesneuveld 1 uur geleden
magicmerlin Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Geplaatst: 5 september 2012 zit bij telenet met hetzelfde probleem om een ofanderreden geraakt er geen internet via plc naar mijn digibox en mijn matchen vallen na 30 sec uit
D_liver Geplaatst: 8 september 2012 Geplaatst: 8 september 2012 Zit je geen oude berichten te lezen? Heb de laatste dagen ff getest maar werkt hier 100% nog steeds op 09cd. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
greevels Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Hoor dat de nieuwe kaarten van sky it een ecm rate limit hebben gaan ze eroverheen dan is het burn en afgelopen dat is wat er momenteel speelt
magicmerlin Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 yupper de pup kaartje wordt vanaf nu omgeruild tegen betaling 85€ elke burn van card kost je wat centen
magicmerlin Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2012 wederom de gewisselde cards worden weer uitgeschakeld als ze zich niet in de originele box bevinden , enkele kameraden hebben pas hun card nieuwe 40 dagen geleden ontvangen en wederom 9995
Codx Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 magicmerlin, Eerst kan de nieuwe kaart zgn niet meer gedeeld worden volgens jou. Het enige wat jij hoort zijn geruchten en iedereen roept wat anders. De info is erg ontbetrouwbaar. Er zijn genoeg kaarten die nooit zijn uitgevallen en prepaid kaarten blijven ook werken want die zijn niet eens gekoppeld. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
magicmerlin Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2012 nope prepaid zijn 70 procent gesneuveld , heb je er iets aan als je deelt en om de 30-40 dagen je kaartje mag gaan inruilen in het buitenland , duur grapke he
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen