Ga naar inhoud


[Strong] strong v22 geen kaart meer


Gast

Aanbevolen berichten


Hi ernie

 

Heb ik al verschillende malen gedaan maar lukt niet wat ik nu heb ondervonden dat hem aan en uit zet soms 20 maal dan kent hij de lezer denk aan fout moeder bord maar dat is erger !!!!!!!

 

v.g 4max

Link naar reactie
Delen op andere sites

@4Max,

 

Na het patchen met de V9 (dit is de versie zonder kanalenlijst) moet het zo zijn dat als je je Strong aanzet je direct in het menu komt en je daar slechts drie dingen kunt doen: -4- instellingen

-5- kanalen installeren

-7-techn.info

met de overige functies kan je niets doen.

Omdat je gekozen hebt voor een patch zonder kanalen zal je de Strong eerst moeten laten zoeken d.m.v functie -5-.

Ik dacht niet dat je hier een geldig kaart voor nodig hebt maar weet dit niet zeker.

 

Probeer eerst maar weer eens de originele software terug te zetten en kijk of je dan weer beeld hebt alvorens allerlei trucks te gaan uithalen. Heb je dan weer beeld overtuig je er dan van dat je de goede patch hebt, de goede procedure volgt en probeer het opnieuw.

Vaak maken we kleine vergissingen die we over het hoofd zien en die we dan blijven herhalen.

suc6.

V8

 

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chevrolet

 

Ok dat klopt wat je zegt en heb het ook zo gedaan alles terug gezet in originele toestand met een geldige kaart erin maar als hij de kaart niet ziet wil hij ook niet zoeken naar posten dus hij vraagt naar een kaart

Wat heb ik nu gedaan hem verschillende keren aan en uit gezet en wat kwam er ineens het scan menu dan maar rap zijn werk laten doen en ze stonden erop dus dat gaat nu met versie 9b maar het probleem blijft zich voor doen als ik hem uitzet geen beeld meer op de c+ kanalen de fta gaan nog wel dan en paar keren aan en uit en de boel gaat weer staat nu 2 dagen op en gaat nog maar voor hoelang

Ik denk aan een hardware fout !!!!

 

v.g 4max

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...