Kiter37 Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Opnieuw even hulp nodig, dit onderwerp als eens aangehaald maar nog steeds geen oplossing. Wat doe ik niet goed !!!! Allereerst: kan ik DB live op ipad kijken en gelijktijdig naar de TV of kan er maar 1tegelijk ontvangen? Ik heb beide opties geprobeerd maar geen beeld op de ipad. Ik kan de HD bereiken, ik kan zenders wisselen (ik zie dan op de TV de gekozen zender komen) maar beeld op ipad komt er niet. Er is dus wel connectie. Ook via ftp kan ik de DB zien. Kan het zijn dat er iets in mijn modem veranderd moet worden, sitecom WL351 ? Hopelijk kan iemand mij helpen. Kiter37.
jeevanhoof Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 hoi, waarschijnlijk heb je niet de juiste media player op je I-pad staan. Je moet dus een player hebben die het .ts formaat kan afspelen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Harley Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 (aangepast) hoi, waarschijnlijk heb je niet de juiste media player op je I-pad staan. Je moet dus een player hebben die het .ts formaat kan afspelen. mvg Onzin, met DB live heb je verder niks nodig Of ik lees het verkeerd en je hebt de app dreambox live niet op je ipad geinstalled Betere combi is trouwens idreamote en oplayer 1 september 2012 aangepast door Harley VU+ Duo2 - PrismCube
michel130 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Op dreamboxlive voor Ipad kan je geen HD zenders kijken en ook niet ontvangen, ook niet op mpeg 4. Je kan wel een SD zender bevoorbeeld 1tje op astra 19,2 kijken, en dan in de zelfde channel gebied een ander kijken. succes. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Kiter37 Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Geplaatst: 3 september 2012 (aangepast) Uiteraard heb ik DB live geinstalleerd!! Ik weet dat alleen de sd zenders te zien zijn. Ik kijk overigens naar de Ziggo zenders. Het probleem is gewoon dat er geen beeld op de ipad zichtbaar wordt. Verander ik een zender, dan zie ik dit op de DB wel veranderen, dus ik heb duidelijk verbinding, echter het lijkt erop dat de verbinding maar 1kant op is, namelijk van ipad naar DB en niet van DB naar ipad. Vandaar dat ik mij afvraag of dit met de router te maken kan hebben en zo ja waar zou ik dan naar moeten kijken ? 3 september 2012 aangepast door Kiter37
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen