Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja,

de moderators hebben ons al 'tallen gewaarschuwd dat een goede koop een slechte koop is,ik heb me laten vangen,maar nu ter zake.

ik heb een advance mediaplayer,en die aanvaard al mijn memory sticken.ook ide controllers met schijven geen problemen.

zag deze week in een winkel waar ze cosmetica snoep e.d.verkopen,1 memory kopen één gratis.ik zeg voor de prijs van 19,99 € voor 16 Gb kan ik niet gefopt zijn.dus fier met die 2 sticks naar huis.

geplaats in de pc,en die worden perfect herkend.plaats er een aantal muziek en films op,en plaats die in mijn mediaplayer.helaas,de melding no disc blijft.even heropgestart,niet lukken.de andere stick,van hetzelfde.terug in de pc,en geen probleem.die gaat in alle pc's,en in mijn dvd speler met usb aansluiting.maar helaas in mijn mediaplayer niet.wat zou de oorzaak kunnen zijn?helaas beperken de boardregels mij meer info te geven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen