philipsdecoder Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Ik heb een grijze smartcard die dient voor de 2e tv maar die wil ik verkopen. Hier zit wel nog een abonnement op voor een jaar (denk hetzelfde als op de oranje smartcard?) Kan ik die gewoon verkopen en dan het overnameformulier gebruiken? Als dat rond is ben ik dat van het contract af (die 1,50 p/m). Alvast dank.
theparasol Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Echt niet, die zit gekoppelt aan jouw hoofdkaart...
philipsdecoder Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Ok dus er is geen manier om er vanaf te komen?
Johan45 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Je kan de kaart alleen verkopen aan iemand die een 2e kaart nodig heeft. En die zijn dus niet zo makkelijk te vinden. De vraag naar een eerste oranje kaart is veel groter dan de vraag naar een grijze tweede kaart. Hier blijkt dus uit dat goedkoop uiteindelijk duurkoop is. Had je een oranje kaart aangeschaft voor je 2e kaart was je wel iets duurder uit geweest maar was hij wel makkelijk te verkopen geweest. Vult u rustig aan !!!
philipsdecoder Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Ok duidelijk. En bij het aanvragen van een 2e grijze kaart ga je een nieuw contract aan? Dus opzeggen zit er ook niet in zeker? Niet dat ik die kaart direct verkocht moet hebben maar ik gebruik het niet dus als ik het kan opzeggen zou fijn zijn.
Johan45 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Daar vraag je me wat, lastig vraagje hoor ... Bij iedere wijziging van je abonnement krijg je een nieuw contract van minimaal 12 maanden. En in sommige gevallen ga je bij een aanpassing van je abonnement zelfs een contract van 24 maanden aan. Maar bij het beëindigen van een contract kan het natuurlijk niet zo zijn dat je een nieuw contract krijgt van 12 maanden. Echter bij jou gaat het om een deel annulering van je contract, alleen de 2e kaart wil je het abonnement van opzeggen. En op de eerste kaart wil het het abonnement behouden. Eerlijk gezegd weet ik het niet. Maar CanalDigitaal kennende krijg je op je hoofdkaart een nieuw contract van 12 maanden. Zo pinnen ze je weer voor een jaar vast. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen