Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

daarwij afentoe met de camper weggaan neem ik mijn kaart uit huis wel eens mee uiteraard

 

nu heb ik de domme pech dat de kaart nergens meer te vinden is.

of hij nu is weggehaald , verloren of wat dan ook is niet relevant.

 

1. kan ik de kaart gewoon laten blokkeren bij CD ??

2. krijg ik dan van CD een nieuwe kaart ??

 

 

wie o wie kan me van wat info voorzien

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten


Geplaatst:

NEO_X

 

Als je een abonnement hebt dan is je kaart verzekerd tegen verlies, diefstal of defect.

Het beste kun je even bellen met CanalDigitaal en je verhaal vertellen.

Je oude kaart wordt dan geblokkeerd en binnen 14 dage heb je een nieuwe kaart in je brievenbus.

Behoudens je telefoon kosten zijn er verder geen kosten mee gemoeid.

 

Heb je geen abonnement en alleen de vrij te ontvangen publieke zenders Nederland 1, 2 en 3 dan zijn de kosten van een nieuwe kaart voor jou.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst: (aangepast)

nee ik heb een abonnement

 

 

dank je johan voor de tip zo is ff bellen

aangepast door NEO_X

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

johan gebeld oude netjes geblockt (schijnt automatisch te gaan) en nieuwe is onderweg

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Eind goed al goed, destijds tussen 1998 en 2008 ben ik nooit smartcards kwijtgespeeld, deze bleven altijd in de ontvanger op de slaapkamer.

1998-2005 Irdeto 1, 2002-2003 Funcard, 2006-2008 Irdeto2

Nu ik enkel maar gebruik maak van digitale kabel tv is er geen smartcard nodig.

Binnenkort zijn deze smartcards antiek tussen kunst en kitsch.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...