Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via de zoekfunctie kom ik er niet uit dus vandaar dit nieuwe topic.

Ik heb een asus tf300t tablet en nu wil ik via deze tablet films streamen naar de dreambox om deze films op tv te bekijken. Is dit mogelijk en zoja wat heb je er voor nodig.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd met vlc maar krijg het niet voor elkaar.

Omgekeerd kijken vanaf dreambox naar tablet is geen enkel probleem zelfs HD gaat op deze tablet goed.

Wie kan mij verder helpen.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

Die Asus heeft gewoon een HDMI uitgang, die prik je toch zo op de tv.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? :confused:

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Ja dat klopt maar ik wil graag weten of het ook draadloos kan via het netwerk. Lijkt me dat dit mogelijk is.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...